کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم:

ملت حضوری پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن خواهد داشت

خبرگزاری فارس , 20 بهمن 1390 ساعت 11:17

قم نيوز: استاندار قم با صدور پیامی از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کرد.


به گزارش قم نيوز، در پیام استاندار قم آمده است: یوم الله بیست و دوم بهمن ماه سر آغاز طلوع نورانی روزی است که شب نکبت بار ۲۵۰۰ ساله سلطنت شاهنشاهی در کشور ایران را پایان داد و بانگ الله اکبر پرچم توحید را بر فراز سرزمین اسلامی ایران به‌ اهتزاز در آورد تا بساط غارتگری بیگانگان و تحقیر و ذلت ملت بزرگ ایران برای همیشه برچیده شود.

در ادامه این پیام آمده است: امروز پس از گذشت سه دهه از خیزش عظیم ملت ایران در مقابله با استکبار و احیای ارزش‌های اسلامی، در پناه آرمان الهی خمینی کبیر و درایت خردمندانه رهبر معظم انقلاب حضور مردم در صحنه‌های گوناگون، همچنان با صلابت و پابرجاست. موفقیت‌های خیره کننده در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و صنعتی انقلاب اسلامی را به قله‌های اقتدار و عزت و سربلندی رسانده است. در عرصه جهانی انقلاب اسلامی با درهم شکستن توطئه‌ها و ترفندها و هیبت قدرت‌های سلطه‌گر به سرمشق خیزش‌های ضد استکباری در سراسر عالم تبدیل شده و امروز شاهدیم که چگونه انقلاب اسلامی، مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و ایده‌ها و آرمان‌های متعالی آن شعار و مطالبه همه محرومان و مظلومان جهان شده است.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: در سی و سومین فجر پیروزی، بالندگی مبارزه و حماسه در کشورهای جهان بیانگر این پیام روشن است که استکبار جهانی باید این حقیقت غیر قابل انکار را دریابد که امروز انقلاب اسلامی به ثمر نشسته و غریو استقلال و آزادی آن در سراسر جهان طنین انداز شده است.

در این پیام افزوده شده است: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را امسال با شکوه‌تر و پرشور تر از همیشه برگزار خواهیم کرد تا بار دیگر فریاد دشمن شکن عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان قم را به گوش عالم برسانیم. مردم ولایت مدار این خطه پاک همگام با امت غیور ایران اسلامی و به شکرانه نعمت الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ و حراست از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، حضوری پرشور و گسترده در راهپیمایی سراسری "یوم الله بیست و دوم بهمن" داشته و ضمن تجدید بیعت دوباره با انقلاب و نظام اسلامی با حضور گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر همبستگی و عشق و ارادت خود به ارزش‌های الهی را در مقابل دیدگان جهانیان جلوه‌گر خواهد ساخت.

انتهای پیام/۱۰۹


کد مطلب: 4495

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/4495/ملت-حضوری-پرشکوه-راهپیمایی-22-بهمن-خواهد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir