کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقبال بی نظیر از نوزدهمین نمایشگاه الکامپ استان قم

پایگاه اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان قم , 25 دی 1395 ساعت 16:30

قم نیوز: سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم نوزدهمین نمایشگاه الکامپ استان با همکاری نظام صنفی رایانه و شرکت توسعه نمایشگاه بین المللی استان و با مجوز و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم از تاریخ 22 الی 25 دیماه در محل دائمی نمایشگاه استان برگزار گردید.


به گزارش قم نیوز، در دومین روز نمایشگاه مهندس واعظی مقام عالی وزارت ارتباطات و فناوری به همراه مدیرکل مخابرات استان از این نمایشگاه بازدید بعمل آوردند و از نزدیک با دستاوردهای IT و پتانسیل صنعت الکترونیک استان آشنا شدند. همچنین در روز سوم آقای مهندس موسوی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و آقای ذاکری رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت از نمایشگاه بازدید نمودند و موانع و مشکلات واحدهای حاضر در نمایشگاه را بررسی کردند.

در حاشیه این بازدید آقای ذاکری با خوب توصیف کردن استقبال مردم از نمایشگاه اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه بهترین مکان برای عرضه کالای داخلی می باشد و مردم می توانند با حضور در اینگونه نمایشگاه ها از نزدیک با محصولات و تولیدات جدید آشنا شوند و با خرید کالای داخلی به رونق و شکوفایی اقتصاد و ایجاد فرصتهای شغلی بیشتر کمک و یاری نمایند.

وی با اشاره به حضور شرکت های مختلف در این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه شرکتهای مرتبط با صنعت الکترونیک،IT و شبکه های اینترنتی آخرین دستاوردها و تولیدات خود را به مراجعه کنندگان معرفی می نمایند.

ایشان با تشکر از حضور پررنگ شرکت مخابرات استان در این نمایشگاه تصریح نمودند: در غرفه شرکت مخابرات امکانات و خدمات خوبی از جمله تبدیل سیمکارت همرا اول G3 به G4 به صورت رایگان، فروش طرح ویژه ADSL و ارائه سرویس های دیتا و اینترنت خانگی با حجم ها و قیمت های مختلف و مناسب به مراجعه کنندگان عرضه می گردد.

  انتهای پیام/135


کد مطلب: 45491

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/45491/استقبال-بی-نظیر-نوزدهمین-نمایشگاه-الکامپ-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir