کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رشد ۳۵ درصدي بودجه سازمان زيباسازي شهرداري قم در سال ۹۶

اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم , 2 بهمن 1395 ساعت 21:00

قم نیوز: مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قم گفت: بودجه سال ۹۶ اين سازمان نسبت به بودجه سال جاري آن ۳۵ درصد رشد دارد.


به گزارش قم نیوز، وحيد وزيري راد در جلسه شوراي سازمان زيباسازي شهرداري قم اظهار كرد: به دنبال ايجاد قاب شهرهاي ثابت در قم هستيم تا آن‌ها به صورت يك سازه ثابت زيباسازي باشند و مطالب و محتواي اين قاب شهرها تغيير پيدا كند.

وي ادامه داد: المان‌هاي دهه فجر، المان‌هاي مناسبتي از جنس فلز هستند كه يك نمونه از آن ساخته شده است، همچنين براي دهه فجر در حال كار كردن روي يك طرح نوري و تست نور آن هستيم، در سازمان زيباسازي كارگاه تعمير و نگهداري المان راه اندازي شده، تمام المان‌هاي مناسبتي را رنگ آميزي نموده و وارد گردونه كرده ايم .

وزيري راد افزود: در اين سازمان بحث ايمني سازه‌ها را در دستور كار داشتيم و هيچ پرونده اي را در خصوص ديه در شورا نداريم، همچنين پرونده‌هاي سازمان زيباسازي در محاكم عمومي و سازمان بازرسي مختومه شده است، تكليف بدهي‌هاي سازمان به تامين اجتماعي و نيز طلب سازمان زيباسازي از اداره امور اقتصاد و دارايي مشخص شده است.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قم ادامه داد: چهل بناي تاريخي مذهبي را شناسايي كرديم و نورسازي و مرمت اين اماكن در دستور كار سازمان زيباسازي است، سال گذشته تمام المان‌ها را تعمير و نگهداري كرديم، آن‌ها اموال بيت المال هستند و با تعمير و رنگ آميزي دوباره از اين المان‌ها استفاده كرديم، همچنين آئين نامه ساماندهي تبليغات عمومي هم در سازمان زيباسازي نهايي شد.

وزيري راد در پايان خاطرنشان كرد: هرم سني نيروهاي اين سازمان زير ۳۶ سال است و سازمان زيباسازي به عنوان يك سازمان جوان به شمار مي‌رود كه عرصه رشد را دارد، شوراي شهر هم بايد در خصوص تغيير وضعيت نيروهاي شركتي اين سازمان همكاري كند، چون حقوق اين نيروها كم است و آن‌ها پس از مدتي با يادگرفتن كار به دليل پايين بودن حقوق از سازمان زيباسازي خارج مي‌شوند.

 انتهای پیام/135


کد مطلب: 45689

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/45689/رشد-۳۵-درصدي-بودجه-سازمان-زيباسازي-شهرداري-قم-سال-۹۶

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir