کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

فرقانی از مجهزترین بیمارستان های کشور است

خبرگزاری فارس , 5 بهمن 1395 ساعت 14:28

قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بیمارستان فرقانی یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین بیمارستان‌های کشور است و هیچ کمبودی از نظر تجهیزات در آن نداریم و کادر درمانی و پرسنل با همه توان در خدمت مردم هستند.


به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ایرانی در بازدید از روند فعالیت بیمارستان تازه تاسیس فرقانی، بر بالین بیماران حاضر شده و وضعیت درمانی آنها را پیگیری کرد.

در این بازدید همه بیماران از روند خدمات رسانی صورت گرفته در بیمارستان فرقانی و همچنین اتمام این بیمارستان با همت و تلاش شبانه روزی عوامل دانشگاه علوم پزشکی قم، قدردانی کردند.

ایرانی‌خواه در حاشیه این بازدید گفت: این بیمارستان به عنوان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های کشور است که با 350 تخت با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر نزدیک به 150 نفر در این بیمارستان بستری هستند و از خدمات درمانی بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص نیروی انسانی بیمارستان فرقانی گفت: بخشی از این نیروها تامین شده و بخش دیگر نیز جذب خواهند شد.

ایرانی‌خواه بیان کرد: در حال حاضر هیچ منعی برای راه اندازی کامل بیمارستان نداریم اما به دلیل اینکه بتوانیم خدمات بیشتر و بهتری را به مردم ارائه کنیم، ابتدا اقدام به جذب نیرو کرده و به مرور زمان بخش‌ها تکمیل خواهند شد.

وی ادامه داد: بیمارستان فرقانی یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین بیمارستان‌های کشور است و هیچ کمبودی از نظر تجهیزات در آن نداریم و کادر درمانی و پرسنل با همه توان در خدمت مردم هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص سیستم تصویربرداری سی تی اسکن گفت: در حال حاضر این سیستم در مجاورت این مرکز و در بیمارستان نکویی وجود دارد اما قرار است تا پایان سال دستگاه سی تی اسکن مجزا در بیمارستان فرقانی راه اندازی شود.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 45784

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/45784/فرقانی-مجهزترین-بیمارستان-های-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir