کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی آغاز بکار کرد

فاش نیوز , 26 بهمن 1395 ساعت 13:30

قم نیوز: چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی ساعت ١٥ امروز با حضور شخصیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای و فعالان جوان فضای مجازی افتتاح شد.


به گزارش قم نیوز، چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی ساعت ١٥ امروز با حضور شخصیت های فرهنگی ، هنری و رسانه ای و فعالان جوان فضای مجازی افتتاح شد.

بر پایه این گزارش، مراسم افتتاحیه با تلاوت آیات نورانی قرأن کریم و سپس سرود جمهوری اسلامی آغاز شد و پس از آن مسئولان نمایشگاه گزارشی درباره ویژگی ها و ابعاد این نمایشگاه ارائه دادند.

در ادامه حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.


دکتر انتظاری دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی و عضو فعلی این شورا، با بیان دیدگاه های خود درباره اهمیت فضای مجازی و مدیریت آن سخنرانی کرد.

همچنین حاج حسین یکتا از سرداران جانباز دفاع مقدس و فعال جنگ نرم در قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا سخنانی را ایراد کرد و بعد از آن نیز حاج مرتضی طاهری مداح اهل بیت علیهم السلام به مناسبت آغاز ایام فاطمیه به مداحی و مرثیه خوانی برای حضرت زهرا مشغول شد.


درخاتمه مراسم اختتامیه نیز بیرق متبرک حرم رضوی توسط خادمان مرقد آن امام رئوف در مراسم گشوده شد و حاضران و فضای نمایشگاه را متبرک ساخت و با گشوده شدن آن، چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال رسما" افتتاح شد.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46328

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46328/نمایشگاه-رسانه-های-دیجیتال-انقلاب-اسلامی-آغاز-بکار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir