کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم:

دو پایگاه اورژانس جاده‌ای 115 قم افتتاح می شود

خبرگزاری فارس , 26 بهمن 1395 ساعت 19:00

قم نیوز: رئیس مرکزفوریت‌های پزشکی استان قم به پایگاه‌های اورژانس در دست احداث اشاره کرد و گفت: دو پایگاه اورژانس در مسیر سلفچگان و گرمسار در دست احداث است که در آینده نزدیک به اتمام رسیده و پیش از سال جدید افتتاح خواهیم کرد.


به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا حسنی در کارگروه امور امدادی و درمان که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد گفت: تمامی تجهیزات و پرسنل ما در آمادگی کامل به سر برده تا بتوانیم به زائران و مسافران نوروزی خدمات رسانی کنیم.

وی گفت: همچنین آموزش‌های لازم نیز ارائه شده و با آمادگی کامل وارد ایام نوروز و ارائه خدمات خواهیم شد و از سوی دیگر نیز با ستاد همکاری لازم را داریم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با تاکید بر تعامل با دیگر دستگاه‌ها گفت: در این زمینه نیز تعامل بسیار خوبی با هلال احمر به عنوان دیگر دستگاه امدادی داریم و امیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را ارائه کنیم.

حسنی به پایگاه‌های اورژانس در دست احداث اشاره کرد و گفت: دو پایگاه اورژانس در مسیر سلفچگان و گرمسار در دست احداث است که در آینده نزدیک به اتمام رسیده و پیش از سال جدید افتتاح خواهیم کرد.

وی با تاکید بر استقرار دستگاه‌های امدادی از جمله اورژانس در ورودی اتوبان قم تهران گفت: این امر موجب آرامش روانی مسافران شده و اثرات بسیاری دارد که انتظار می‌رود این اتفاق امسال رقم بخورد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم همچنین با تاکید بر استقرار دائم اورژانس ۱۱۵ در حرم مطهر گفت: رایزنی‌ها در این خصوص انجام شده و امیدواریم به نتایج مطلوب در این زمینه برسیم.

انتهای پیام / ۱۳۶


کد مطلب: 46329

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46329/دو-پایگاه-اورژانس-جاده-ای-115-قم-افتتاح-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir