کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد:

برگزاري جشنواره استعداديابي همگاني ورزش در قم

خبرگزاری فارس , 30 بهمن 1395 ساعت 12:00

قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از برگزاري جشنواره استعداديابي همگاني رشته‌هاي متنوع ورزشي با حضور نخبه‌هاي پنج رشته در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز،حسن عابدی، اظهار کرد: مراسم ویژه‌ای به منظور افتتاحیه جشنواره استعدادیابی همگانی ورزش در قم با حضور معاون مدیر کل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، مسئولان استان، روسا و نایب رئیسان هیأت‌های ورزشی قم، خانواده‌ها و استعدادهای آینده‌دار ورزش برگزار شد.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه جشنواره استعدادیابی همگانی ورزش در قم با همت تمام همکاران پرتلاش در حوزه معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و به صورت برنامه‌ریزی شده ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: این مراسم با حضور بیش از ۵۰۰ نفر شرکت کننده و علاقمند به ورزش در رشته‌های مختلف نظیر جودو، تکواندو، شطرنج، تیراندازی با کمان و سپک تاکرا در حالی برگزار شد که خانواده‌های ورزشکاران شاهد هنرنمایی فرزندان خود همراه با برنامه‌های متنوع بودند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های شاد و متنوع و نمایش ورزشکاران مستعد و نخبه هر پنج رشته، از جمله بخش‌های مختلف این مراسم بود اما در حقیقت به دنبال این بودیم که نشان دهیم قم در رشته‌های مختلف توانمندی و استعداد بالایی دارد و مربیان با دانش و دلسوز این رشته برای این مهم تلاش زیادی انجام می‌دهند.

عابدی یادآور شد: بخش‌های مختلف نظیر گروه توسعه ورزش همگانی، گروه توسعه ورزش قهرمانی، کارشناسان ورزش همگانی و قهرمانی و دیگر عزیزان در این اداره کل در کنار هیأت‌های ورزشی مختلف هستند و یقینا هدف از این استعدادیابی رشد و توسعه ورزش قم در هر دو بخش همگانی و قهرمانی است.

وی به برنامه دائمی بودن اجرای طرح استعدادیابی اشاره و در ادامه تصریح کرد: از خانواده‌های هم استانی می‌خواهیم که به منظور ثبت‌نام فرزندان خود در طرح‌های استعدادیابی و نخبه‌پروری ورزش قم به هیأت‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی استان مراجعه کنند و به ویژه اوقات فراغت فرزندان خود را از این طریق ساماندهی کنند و به مربیان عزیز ما هم امکان شناسایی استعداد فرزندان خود را بدهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ادامه با بیان اینکه پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم یک سایت مرجع است، تصریح کرد: خانواده‌ها و شهروندان قمی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های استعدادیابی به این پایگاه یا همکاران ما در حوزه معاونت ورزش مراجعه کنند.

انتهای پیام / ۱۳۶


کد مطلب: 46372

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46372/برگزاري-جشنواره-استعداديابي-همگاني-ورزش-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir