کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

برگزاری دوره تخصصی سرپناه اضطراری اسکان موقت ویژه خواهران در استان

خبرگزاری فارس , 3 اسفند 1395 ساعت 17:00

قم نیوز: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: دوره تخصصی سرپناه اضطراری، اسکان موقت و اردوگاه ویژه خواهران با حضور امدادگران استان برگزار شد.


به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، دوره تخصصی سرپناه اضطراری، اسکان موقت و اردوگاه با حضور مربیان مجرب از مرکز استان به مدت سه روز در مرکز آموزش و اداره عملیات برگزار شد.

محمد رضا بهرامی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: هدف از اینگونه آموزش‌های فنی و تخصصی ارتقاء توان امدادگران و افزایش کارآیی آنان در حوادث، پاسخگویی به موقع و مناسب و ارائه کمک‌ های لازم به مصدومان حوادث است.

وی تصریح کرد: در این دوره آموزشی مباحث تخصصی از قبیل روش‌ها و چگونگی برپایی اردوگاه اضطراری - روش‌ها واستاندارد های اسکان اضطراری – مدیریت، طراحی و اجرای انواع اردوگاه ارائه می‌شود.

بهرامی توانمندسازی هرچه بیشتر امدادگران و نجاتگران را از اهداف عمده اجرای این طرح برشمرد و افزود: شناخت بیماری‌های شایع، دفع بهداشتی زباله‌ها، کفن و دفن اصولی و همچنین تأمین آب آشامیدنی در اردوگاه‌های اسکان اضطرای از جمله دیگر مباحث اموزشی در این دوره است.

معاون امداد و نجات در پایان گفت: دوره تخصصی اسکان از تاریخ اول اسفند شروع و تا تاریخ سوم اسفند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / ۱۳۶


کد مطلب: 46436

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46436/برگزاری-دوره-تخصصی-سرپناه-اضطراری-اسکان-موقت-ویژه-خواهران-استان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir