کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله ممدوحی:

ایران اسلامی پرچمدار حمایت از آرمان فلسطین در جهان است

خبرگزاری فارس , 5 اسفند 1395 ساعت 12:30

قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره نشان داده که در حمایت از آرمان فلسطین و دفاع از انتفاضه مردم مظلوم این کشور بسیار جدی و پرچمدار این مساله است.


به گزارش قم نیوز، به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله حسن ممدوحی با اشاره به برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران و با سخنرانی مقام معظم رهبری و مقامات عالی‌رتبه اظهار کرد: کشورهای اسلامی به هیچ وجه نباید فلسطین را تنها گذاشته و مراقب توطئه دشمن باشند که می‌خواهد آرمان و مساله قدس به عنوان مساله اول جهان اسلام مطرح نباشد.

وی با اشاره به آسیب‌های غده سرطانی رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا گفت: جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری سال‌هاست بر تعیین حق سرنوشت مردم فلسطین توسط خودشان با راه حل دموکراتیک تأکید کرده‌اند اما متأسفانه کشورهای غربی که مدعی حقوق بشر و دموکراسی هستند به این مساله بی‌توجه هستند و به طور مستقیم و غیر مستقیم از اسرائیل غاصب حمایت می‌کنند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: ما به طور جدی معتقد هستیم که اگر راه حل دموکراتیک برای حل مسئله فلسطین دنبال نشود، تنها راه باقیمانده مقاومت در برابر صهیونیست‌ها و خواست غربی‌ها و آمریکایی‌هاست.

وی همچنین با اشاره به ضرورت برگزاری چنین کنفرانس‌هایی اضافه کرد: این گونه نشست‌ها، همایش‌ها و اعلام مواضع قطعاً در راستای حمایت از آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین قهرمان است و دشمن نیز به شدت از این اعلام همبستگی‌ها در جهان اسلام می‌هراسد.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46474

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46474/ایران-اسلامی-پرچمدار-حمایت-آرمان-فلسطین-جهان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir