کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم مطرح کرد:

حالت فوق بحرانی برای 2800 هکتار از کانون‌های تولید ریزگرد قم

خبرگزاری فارس , 6 اسفند 1395 ساعت 10:00

قم نیوز: استاندار قم گفت: دو هزار و 800 هکتار از کانون‌های تولید ریزگرد استان در حالت فوق بحرانی قرار دارد.


به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی عصر امروز در مراسم افتتاح همزمان 14 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم که در منطقه پردیسان برگزار شد، با بیان اینکه در سایه همدلی و همکاری بسیاری از اهداف قابل تحقق است، اظهار کرد: مسؤولان و بدنه اجرایی در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هماهنگی مطلوبی داشته به همین علت کارها به شیوه مطلوبی دنبال می‌شود.

وی به برخی از ظرفیت‌های شهر قم اشاره کرد و افزود: استفاده از این ظرفیت‌ها نیازمند اراده و عزم همگانی است. برای اینکه بتوانیم در حوزه منابع طبیعی به نتایج گسترده‌تری برسیم باید تعامل را با نگاه جدی‌تری دنبال کرده و در رفع مشکلات کوشا باشیم.

استاندار قم با تاکید بر اینکه نزدیک به دو هزار و 800 هکتار از کانون‌های تولید ریزگرد استان در حالت فوق بحرانی قرار دارد، تصریح کرد: باید به عنوان نمونه این محدوده را در دستور کار قرار دهیم تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت را بررسی کرده و در راستای تقویت نقاط قوت گام برداریم.

وی تلاش‌های انجام شده در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم را قابل تقدیر دانست و مطرح کرد: گرد و غبار استان قم دارای منشا داخلی است و با توجه به بالا بودن وسعت کانون‌های تولید ریزگرد شهرهای اطراف را نیز مورد تاثیر قرار می‌دهد.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46478

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46478/حالت-فوق-بحرانی-2800-هکتار-کانون-های-تولید-ریزگرد-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir