کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم مطرح کرد

بهسازي و زيباسازي جايگاه‌هاي سوخت سازمان ميادين

خبرگزاری فارس , 23 اسفند 1395 ساعت 17:00

قم نیوز: مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم از بهسازي و زيباسازي جايگاه‌هاي سوخت سازمان در آستانه سال جديد خبر داد.


به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری ضمن تشریح اقدامات سازمان میادین در طرح استقبال از نوروز، اظهار کرد: امسال نیز همانند سنوات گذشته، آمادگی کامل برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و زائرین شهر کریمه اهل بیت(ع) وجود دارد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با اشاره به تنوع خدمات و اختصاص ۳۰ غرفه عرضه میوه تنظیم بازار نوروزی در مکان‌های مختلف شهر، خاطرنشان کرد: در این ایام جانمایی ۱۷ مکان برای عرضه ماهی گلی و تزئینات سفره هفت سین شده است.

مظفری با بیان اینکه سازمان میادین با همکاری مناطق هشتگانه و معاونت خدمات شهری، برای تسهیل و دسترسی آسان شهروندان اقدام به جانمایی و استقرار غرف مذکور در سطح شهر کرده است.                                                                                                                          
وی مهم‌ترین هدف سازمان را جلب رضایت شهروندان و همچنین ارائه خدمات مطلوب به آنان دانست و افزود: تمرکز عرضه این محصولات در یک مکان خاص، نظارت بر روند توزیع را آسان‌تر و همچنین سبب ارتقای کیفیت سیما و منظر شهری و بهبود معضلات ترافیکی خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان قم از محورهای اصلی عبور مسافران نوروزی است، تصریح کرد: تأمین سوخت آسان خودروهای مسافران از مواردی است که در ایام تعطیلات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم اضافه کرد: زیباسازی محوطه جایگاه‌ها، آماده سازی نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی، روشنایی محوطه جایگاه‌ها و اورهال تجهیزات موجود از عمده‌ترین اقدامات سازمان در خصوص آماده سازی جایگاه‌های زیر پوشش است.

مظفری ادامه داد: فعالیت‌های سازمان به صورت منسجم و سازمان‌یافته انجام می‌شود و در همین راستا با تمهیدات در نظر گرفته شده، بازرسان سازمان به طور مستمر از جایگاه‌ها بازدید می‌کنند تا بر عرضه صحیح سوخت نظارت کامل داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های همشهری و همچنین بازارچه‌های عرضه میوه و تره بار ریحان در ایام پایانی سال و آغاز سال جدید فعالیت ویژه ای دارند و امیدواریم بتوانیم امسال نیز مانند سالیان گذشته ارائه دهنده خدمات مطلوبی به شهروندان، زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل بیت (ع) باشیم.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46706

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46706/بهسازي-زيباسازي-جايگاه-هاي-سوخت-سازمان-ميادين

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir