کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر شورای ترافیک استان قم:

پارکینگ‌های شهر قم جوابگوی نیاز زائرین نیست

خبرگزاری فارس , 26 اسفند 1395 ساعت 12:00

قم نیوز: دبیر شورای ترافیک استان قم گفت: پارکینگ‌های شهر قم جوابگوی نیاز زائرین نیست و باید شهرداری پارکینگ‌های جدیدی را در شهر قم ایجاد کند.


به گزارش قم نیوز، وحید مقدم امروز با اشاره به طرح‌های ترافیکی در شهر قم اظهار کرد: در ایام نوروز طرح‌هایی را در شهر قم اجرا می‌کنیم تا زائرین به راحتی بتوانند در شهر تردد کنند و پلیس راهور شهر قم در ایام نوروز در وضعیت آماده باش قرار دارد.

وی ادامه داد: ظرفیت پارکینگ‌های شهر قم حدود 6 تا هشت هزار خودرو است، اما این پارکینگ‌ها جوابگوی نیاز زائرین در ایام نوروز نیست و باید شهرداری پارکینگ‌های جدیدی را در شهر قم ایجاد کند.

دبیر شورای ترافیک استان قم افزود: بر روی امداد خودروها در ایام نوروز نظارت داریم و در محور قم - گرمسار هم امداد خودروها حضور خواهند داشت، امسال در ساعت تحویل سال زائرین زیادی به شهر قم می‌آیند و به دنبال مدیریت ترافیک شهر در آن روز هستیم.

مقدم با اشاره به آمادگی پلیس راه استان قم اظهار کرد: ترافیک در محورهای استان در ایام نوروز سنگین است و پلیس راه برای مدیریت ترافیک در آن ایام آمادگی دارد و جایگاه‌های سوخت استان قم هم در ایام نوروز سوخت به اندازی کافی دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جلسه ای با معاون عمرانی استانداری داشتیم و قرار شد که تا 15 فروردین جرثقیل‌ها در شهر قم خودرویی را حمل نکنند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46738

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46738/پارکینگ-های-شهر-قم-جوابگوی-نیاز-زائرین-نیست

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir