کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار قم:

3 ایستگاه آتش نشانی در پردیسان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس , 27 بهمن 1390 ساعت 13:53

قم نیوز: شهردار قم گفت: با توجه به گسترش جمعیت در پردیسان برای راه‌اندازی سه ایستگاه آتش نشانی در این منطقه برنامه ریزی کرده‌ایم که ایستگاه نخست تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.


به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در دیدار مردمی با اهالی منطقه پردیسان که با حضور دکتر ذاکریان عضو شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری قم در مسجد حضرت فاطمه زهراء‌(س) برگزار شد، با بیان اینکه مدیریت شهری قم تمام سعی و تلاش خود را برای عمران و آبادانی شهر به‌کار خواهد برد، اظهار داشت: افق نگاه مسئولین شهری، ‌ساخت شهری آباد و با نشاط برای شهروندان و زائران است و رسیدگی به مناطق جدید و توسعه این مناطق در اولویت نخست قرار دارد.

وی تصریح کرد: روند توسعه و پیشرفت منطقه پردیسان به جدیت در حال پیگیری و اجراست و آینده روشنی برای این منطقه در پیش رو است.

شهردار قم خدمت به مردم قم را عبادتی وصف ناپذیر عنوان کرد و افزود: زحمات و تلاش‌های مردم قم در شکل گیری و پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و صبر و استقامت آنها قابل تقدیر و ستایش است و مردم دین خود را ادا کرده‌اند و مسئولین نیز باید همواره در خدمت مردم باشند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی به خدمات شهرداری در این منطقه اشاره و خاطر نشان کرد: این منطقه با توجه به اینکه تازه راه‌اندازی و تاسیس شده ولی خدمات و برنامه‌های شهرداری در این منطقه بسیار زیاد است و پیگیری و ایجاد منطقه پردیسان ‌نویدی برای عمران و آبادانی در این منطقه است و مدیریت شهری قم به دنبال ایجاد مجموعه‌ای جدید و نو با استانداردهای جهانی در این منطقه است.

شهردار قم با اشاره به اینکه بیش از ۳۶۰ خدمت توسط شهرداری‌ها به شهروندان ارائه می‌شود، گفت: نیازسنجی و اولویت بندی مسائل مربوط به مناطق شهری برای سال آینده در دستور کار مدیران شهرداری قم است تا در آینده‌ای نزدیک به شهری نمونه در کشور تبدیل شویم.

وی افزود: توسعه فرهنگسرا، ‌احداث و راه‌اندازی ایستگاه‌های آتش نشانی، کاشت ۱۲۴ هزار نهال در سطح شهر، ‌جدول‌گذاری و روکش آسفالت معابر و شوارع از جمله برنامه‌های شهرداری قم در سال جاری است.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 4745

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/4745/3-ایستگاه-آتش-نشانی-پردیسان-احداث-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir