کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم:

لازمه تحقق تحول در حوزه بهره گیری از توان همه حوزویان است

خبرگزاری فارس , 9 ارديبهشت 1396 ساعت 9:00

قم نیوز: عضو مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم لازمه تحقق تحول در حوزه را استفاده و بهره گیری از توان همه حوزویان در عرصه‌های گوناگون تحولی عنوان کرد.


به گزارش قم نیوز، به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی میرکتولی اظهار کرد: به لطف الهی در سال‌های اخیر گام‌های خوبی در راستای تحول برداشته شده اما نباید به این میزان اکتفا کرد چرا که ما هنوز کمبودها و نقاط ضعفی داریم که باید در مسیر رفع آن‌ها اقدام کنیم.

وی افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز بارها تاکید فرموده‌اند تحول یک ضرورت برای حوزه‌های علمیه است و باید اولاً این ضرورت را به خوبی درک کرد و ثانیاً متناسب با اقتضائات امروز حوزه برنامه ریزی داشت.

استاد حوزه ادامه داد: البته آنچه مهم است این که باید فراتر از شعار، زمینه و بستر تحول را فراهم کردو مهم‌تر هم اینکه از همه ظرفیت‌ها در مسیر تحول به خوبی استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر تحول باید از نظرات و ایده‌های همه اساتید و طلاب به خصوص آن‌ها که فکر و ایده خلاقانه و نوینی دارند استفاده کرد و در یک فضای هم افزایی و همدلی ، با جدیت و پشتکار برنامه‌ها را به پیش برد تا شاهد به ثمرنشینی آن‌ها باشیم.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47580

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47580/لازمه-تحقق-تحول-حوزه-بهره-گیری-توان-همه-حوزویان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir