کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هفته سي‌ام ليگ برتر فوتبال

صبا در قم از قهرمان ليگ برتر پذیرایی می‌کند

خبرگزاری فارس , 10 ارديبهشت 1396 ساعت 16:00

قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در پانزدهمين و آخرين بازی خانگی خود از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از قهرمان ليگ پانزدهم پذیرایی می‌کند.


به گزارش قم نیوز، امسال برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر برای بازی‌های صبای قم در پنج هفته پایانی شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شکلی انجام شد که صبا با پنج تیم مطرح و مدعی بالای جدول رده‌بندی رقابت کند.

بازی‌های صبای قم از هفته 26 تا 30 لیگ برتر به ترتیب با تیم‌های تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران، سپاهان اصفهان، نفت تهران و استقلال خوزستان قهرمان فصل قبل است و نماینده فوتبال قم اکنون به آخرین بازی این فصل و مهمترین مسابقه لیگ شانزدهم رسیده است.

صبا از هفته 26 تا 29 توانست تیم‌های فینالیست جام حذفی یعنی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران را در قم و تهران شکست بدهد ولی مقابل تیم‌های استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شکست خورد اما اکنون روحیه بسیار بالایی برای حفظ موقعیت خود در لیگ برتر دارد و با تمام توان مهیای دیدار با قهرمان فصل قبل است.

نماینده فوتبال قم بعد از اینکه بازی‌ هفته بیست و نهم خود با تیم نفت تهران را برگزار کرد و سه امتیاز ارزشمند از این بازی گرفت، در هفته سی‌ام و پایانی بازی‌های این فصل باید در آخرین بازی خانگی خود از شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم استقلال خوزستان به میدان برود.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در هفته سی‌ام بازی‌های این فصل مسابقه‌ای به مراتب حساس‌تر و سخت‌تر از رویارویی با نفت تهران دارند زیرا باید در آخرین بازی داخل خانه این فصل خود در مقابل یکی از چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان 2017 فوتبال آسیا به دنبال بهترین نتیجه باشند تا صرف‌نظر از اتفاقات بازی پرسپولیس و سیاه‌جامگان، بقای خود در لیگ برتر فوتبال ایران را قطعی کنند.

دیدار صبای قم و استقلال خوزستان در هفته پایانی شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال همزمان با سایر دیدارهای این هفته از ساعت 18 روز پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام خواهد رسید و صبا با امیدواری بسیار زیاد بعد از شکست نفت به این مسابقه می‌رود.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47602

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47602/صبا-قم-قهرمان-ليگ-برتر-پذیرایی-می-کند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir