کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

خادمان ملت از هیچ کوششی در راه تامین مطالبات مردم کوتاهی نکنند

خبرگزاری فارس , 1 خرداد 1396 ساعت 16:15

قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با صدور پیامی از حضور حماسی مردم شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.


به گزارش قم نیوز، در پیام حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی آمده است: بار دیگر ملت سرافراز و ولایتمدار ایران، در لبیک به پیام رهبر فرزانه انقلاب، با شرکت پرشور و انقلابی خود در انتخابات، حماسه سیاسی را با پیروزی و افتخار، تحقق بخشیدند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: حضور گسترده تمام طبقات و اقشار مردم، از کارگران و کشاورزان تا کارآفرینان و ارزش آفرینان، صرف‌نظر از سلایق و عقاید سیاسی، در این دوره از انتخابات فرصتی مغتنم است تا تمام خادمان ملت، پیام آنان را به درستی بشنوند و از هیچ کوششی در راه تحقق آرزوها و تامین مطالبات برحق مردم و پاسداری از ثمره خون شهدا و آرمان‌های ایثارگران انقلاب اسلامی، فرونگذارند.

در این پیام اضافه شده است: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، ضمن عرض تبریک به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران برای حضور پرشور و حماسی در انتخابات، کسب اعتماد قاطع مردم برای ادامه خدمتگزاری را به ریاست محترم جمهوری تبریک عرض کرده و از خداوند منان برای دولت دوازدهم، توفیقات بیش از پیش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و خدمت هرچه بیشتر به ملت ایران به ویژه قشر محروم و آسیب پذیر خواستار است.

در پایان این پیام تصریح شده است: امید است با همکاری و همفکری همه نیروهای متخصص و متعهد و با بهره برداری از همه تجربیات گذشته، در مسیر خلق حماسه اقتصادی و تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران که میراث گرانبهای شهداء و امام شهداء است، حرکت کنیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 48579

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48579/خادمان-ملت-هیچ-کوششی-راه-تامین-مطالبات-مردم-کوتاهی-نکنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir