کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد

اطفاء بیش از 200 حریق در اردیبهشت

خبرگزاری فارس , 1 خرداد 1396 ساعت 17:56

قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از اطفاء بیش از 200 حریق در اردیبهشت‌ماه در این شهر خبر داد.



به گزارش قم نیوز، عباس جعفری امروز، با اشاره به عملیات‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در اردیبهشت ماه اظهار کرد: در این مدت با توجه به وجود مناسبت‌های خاص از جمله نیمه شعبان و تراکم بالای زائرین در محدوده مسجد مقدس جمکران برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای صورت گرفت و اقداماتی برای تامین ایمنی زائرین سازماندهی شد.

وی با تاکید بر اینکه در اردیبهشت ماه 660 عملیات آتش‌نشانی در شهر قم انجام شده است خاطرنشان کرد: این عملیات‌ها شامل ایمن‌سازی، نجات و اطفاء حریق بوده که شهروندان از طریق سامانه 125 اطلاع‌رسانی را به نیروهای‌ عملیاتی و ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی داشته‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اضافه کرد: در این مدت بالغ بر 247 عملیات ایمن‌سازی، 148 مورد عملیات نجات، 65 مورد عملیات اطفاء حریق ضایعات و 200 مورد عملیات اطفای‌ حریق شهری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه با رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان بسیاری از خطرات و حوادث متوجه مردم نخواهد بود بیان کرد: نیروهای سازمان به طور مستمر ارائه آموزش‌های مختلف به اقشار مختلف مردم را در دستور کار دارند تا بتوانیم با افزایش آگاهی‌های عمومی حجم قابل توجهی از مشکلات و حوادث را در شهر کاهش دهیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 48588

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48588/اطفاء-بیش-200-حریق-اردیبهشت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir