کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در دویست و سی‌ودومین جلسه شورای شهر قم مطرح می‌شود

اخذ مجوز نظارت بر خطوط تاکسیرانی شهر قم

خبرگزاری فارس , 1 خرداد 1396 ساعت 17:03

قم نیوز: در دویست و سی‌ودومین جلسه شورای شهر قم بحث اخذ مجوز نظارت بر خطوط تاکسیرانی شهر مطرح می‌شود.


به گزارش قم نیوز، دویست و سی‌ودومین جلسه شورای اسلامی شهر قم به ریاست ولی‌الله بیاتی و با حضور اعضا از ساعت 18 امروز در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار می‌شود.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار، قاری قرآن معاون شهرسازی و امور زیربنایی، سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعی، رنجبر معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی و دیگر مدیران و معاونین شهرداری با توجه به دستور جلسه در این نشست شورای شهر قم حاضر خواهند بود.

نخستین صورت جلسه دویست و سی‌ودومین جلسه شورای شهر اخذ مجوز نظارت بر خطوط تاکسیرانی و کاهش تعرفه بهای تاکسی‌های خطوط با تشخیص و تایید هیات مدیره سازمان است که از سوی عباس ذاکریان رئیس کمیسیون خدمات شهری مطرح خواهد شد.

اخذ مجوز پرداخت دیه به مبلغ 205 میلیون ریال و اعمال مساعدت برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش هتل نیز دو دستور جلسه مرتبط با کمیسیون برنامه و بودجه است که از سوی حجت‌الاسلام آتش زر مطرح می‌شود.

صورت جلسه کمیسیون عالی معاملات با شرکت مکعب سپید با موضوع احداث پارکینگ عمومی و واحدهای تجاری در بلوار عماریاسر، اخذ مجوز توافقنامه شماره 17953/1 شرکت تعاونی تاکسیرانی و اخذ مجوز توافقنامه 17959/1 نیز در این جلسه از سوی سعادت طلب رئیس کمیسیون امور زیربنایی مطرح می‌شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 48589

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48589/اخذ-مجوز-نظارت-خطوط-تاکسیرانی-شهر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir