کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پی حضور فعالان خوشه كسب و كار سوهان قم صورت گرفت

درخشش سوهان قم در بازار مسقط

خبرگزاری فارس , 1 خرداد 1396 ساعت 18:45

قم نیوز: حضور فعالان خوشه كسب و كار سوهان قم در كشور عمان مورد استقبال و تقدير برگزار كنندگان عماني قرار گرفت.


به گزارش قم نیوز؛ امیر طیبی‌نژاد با اعلام برنامه فعالان خوشه کسب و کار سوهان قم در نمایشگاه‌های بین‌المللی، اظهار کرد: در راستای توسعه بازار و حضور خوشه‌های کسب ‌و کار استان در بازارهای بین المللی، شیرینی سوغات سوهان قم در نمایشگاه بین‌المللی غذایی و کشاورزی عمان(AGROMAN)  در معرض دید بازدیدکنندگان از سراسر دنیا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این برنامه دومین حضور قدرتمند فعالان خوشه کسب و کار سوهان قم در عمان است افزود: یکی از برنامه های راهبردی سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی برای توسعه بازار بخصوص بازارهای منطقه ای و جهانی حضور در نمایشگاه‌های تخصصی در کشورهای هدف است.

طیبی‌نژاد با مثبت ارزیابی کردن برنامه‌های حمایتی برای حضور فعالان صنایع کوچک در نمایشگاه‌های خارجی تصریح کرد: طی چند سال اخیر با حضور صنایع کوچک قم در نمایشگاه‌های خارجی در قالب خوشه‌های کسب  و کار و یا کنسرسیوم‌های تجاری دستاوردهای خوبی به دست آمد که در صورت تداوم همکاری و گروهی تولید کنندگان قمی شاهد رونق بیش از پیش در این عرصه خواهیم بود.

وی به حضور دو مرحله‌ای تولید کنندگان قم در کشور عمان اضافه کرد: عمان از کشورهای در حال توسعه و موفق در زمینه تعاملات بین‌المللی است که روابط سیاسی و تجاری بسیار مطلوبی با کشورمان برقرار کرده است و براساس آمار سازمان توسعه تجارت در سال گذشته بیش از 400میلیون دلار صادرات به این کشور از ایران صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم گفت: سال گذشته، در جریان حضور موفق تولید‌کنندگان سوهان استان قم در نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در عمان برای ارزیابی فرصت حضور در بازار این کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس، برنامه حضور در نمایشگاه تخصصی غذایی که زیرشاخه‌های اصلی این نمایشگاه است، برنامه‌ریزی و در اردیبهشت سال جاری اقدام شد.

طیبی‌نژاد در مورد فعالیت‌ها و دستاوردهای انجام شده گفت: در پی حضور فعال و فروش موفق شیرینی سوغات سوهان قم در این نمایشگاه، ضمن تقدیر و تشکر، تندیس غرفه برتر نمایشگاه به اتحادیه سوهان قم اهداء شد.

 وی در خصوص حضور در نمایشگاه مذکور ادامه داد: خوشبختانه محصولات سوهان مورد استقبال بی‌نظیر بازدید کنندگان این نمایشگاه قرار گرفت و مذاکرات موثری با توزیع کنندگان شیرینی جات برای فروش و صادرات این محصول به کشورهای حاشیه خلیج فارس صورت پذیرفت.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 48599

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48599/درخشش-سوهان-قم-بازار-مسقط

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir