کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شورای شهر قم تاکید کرد

لزوم تشویق مردم برای توسعه فضای سبز خانگی

خبرگزاری فارس , 2 خرداد 1396 ساعت 11:30

قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم بر لزوم تشویق مردم برای توسعه فضای سبز خانگی تاکید کرد.


به گزارش قم نیوز، مصطفی سعادت طلب دوشنبه شب در دویست و سی‌ودومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به حضور باشکوه و دشمن شکن مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد: امیدوارم افرادی که در جایگاه ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا منتخب مردم هستند بتوانند جواب درخوری به اعتماد مردم بدهند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره برترین فضای سبز خانگی توسط شهرداری قم خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای تشویق مردم به توسعه فضاهای سبز و عرصه‌های سبز خانگی بوده که قابل تقدیر است.

عضو شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: امیدوارم این اقدام شهرداری که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهر ما است، گسترش پیدا کند و روز به روز شاهد توسعه‌ عرصه‌های سبز باشیم.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی هسته مرکزی شهر قم گفت: در این راستا حرکت می‌کنیم که عبور و مرور وسایل شخصی را در هسته مرکزی شهر محدود کنیم باید به دنبال احداث پارکینگ‌هایی در محدوده باشیم.

سعادت طلب به برنامه شهرداری برای احداث پارکینگ در تقاطع عماریاسر و آذر با مشارکت سرمایه گذار اشاره کرد و افزود: قرارداد این پروژه مربوط به 4 هزار و 480 مترمربع زمین است که بیش از 11 میلیارد تومان هزینه اجرای پارکینگ و واحدهای تجاری است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار 95 درصد از تجاری را خواهد داشت گفت: بهره‌برداری از پارکینگ و پنج درصد از واحدهای تجاری نیز برای شهرداری خواهد بود.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی ظرفیت این پارکینگ را قریب به 400 خودرو عنوان کرد و افزود: فلسفه ایجاد واحدهای تجاری در پارکینگ این است که ارزش افزوده‌ای برای اداره پارکینگ ایجاد شود.

وی گفت: مدت این قرارداد 54 ماه است که 18 ماه آن ساخت و مابقی بهره‌برداری است.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 48610

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48610/لزوم-تشویق-مردم-توسعه-فضای-سبز-خانگی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir