کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس مركز تخصصي مهدويت حوزه علميه قم خبر داد

انتشار بيش از 200 اثر مهدوي براي گروه‌هاي مختلف

خبرگزاری فارس , 5 خرداد 1396 ساعت 18:08

قم نیوز: رئيس مركز تخصصي مهدويت حوزه علميه قم گفت: تاكنون بيش از 200 اثر در قالب عمومي، كودكان و نوجوانان در زمينه موضوع مهدويت منتشر شده است.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مجتبی کلباسی با اشاره به فعالیت مرکز تخصصی مهدویت اظهار کرد: این مرکز به کار آموزش و آماده‌سازی طلاب مستعد در عرصه مهدویت مشغول است و طلاب در این مرکز در دو سطح سه و چهار پذیرش می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: سطح سه 14 سال گذشته راه‌اندازی شده و حدود 500 نفر در این سطح فارغ‌التحصیل شدند و سطح چهار از سال 96ـ95 آغاز شده و عده‌ای از طلاب مشغول تحصیل هستند که پس از گذراندن واحدهای درسی و نوشتن رساله فارغ التحصیل می‌شوند.

رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم با اشاره به پیگیری فعالیت‌های پژوهشی در قالب پژوهشکده گفت:‌ پژوهش‌ها در عرصه‌ها و گروه‌های پژوهشی مختلف در بخش‌های تاریخ، حدیث، قرآن، مسائل اجتماعی، سیاسی، مهدویت و... صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش‌های مجازی نیز پیگیری می‌شود تا عموم افراد در صورت تمایل آموزش‌های فشرده مهدویت را بگذرانند.

کلباسی یادآور شد: سایت‌های مختلف علمی و تحقیقی مانند روایات مهدوی یا سایت دایرة المعارف مهدویت برای اطلاع‌رسانی به اهل دانش و تحقیق وجود دارد و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت‌های مختلف این مرکز نیازهای خود را در این زمینه برطرف کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی مرکز گفت: اعزام متخصصان و مبلغان به نقاط مختلف کشور در قالب مجموعه علمی، دانشگاهی و مراکز علمی صورت می‌گیرد که تاکنون جلسات و برنامه‌های مختلف را در زمینه مهدویت برگزار کردند.

رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 200 اثر در قالب عمومی، کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 48740

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48740/انتشار-بيش-200-اثر-مهدوي-براي-گروه-هاي-مختلف

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir