کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اصلاح خيابان ورودي شهرك صنوف با ۱۵ ميليارد ريال اعتبار

روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم , 7 خرداد 1396 ساعت 6:00

قم نیوز: مديرعامل سازمان ميادين از اجراي عمليات عمراني اصلاح خيابان ورودي شهرك صنوف با اعتباري بالغ بر ۱۵ ميليارد ريال خبر داد


    به گزارش قم نيوز، عليرضا مظفري اظهار كرد: عمليات اجرايي اين پروژه از فروردين ماه آغاز شده و تاكنون پيشرفت فيزيكي خوبي داشته و اواخر ماه جاري به بهره برداري خواهد رسيد.

    وي با بيان اينكه نداشتن زيرساخت‌هاي مناسب شهري، يكي از دلايل عمده‌ مشكلات عبور و مرور محسوب مي‌شود، افزود: به منظور تسهيل در امر عبور و مرور شهري، عمليات اصلاح خيابان ورودي شهرك صنوف در دستور كار قرار گرفته است.

    مظفري با اشاره به اجراي عمليات زيرسازي، جدول گذاري و آسفالت در فرآيند اين پروژه، خاطرنشان كرد: اجراي نهر به طول هزار و ۴۰۰ متر، اجراي تك جدول به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر، زيرسازي و لكه گيري آسفالت به مساحت ۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع، خاكبرداري به ضخامت ۳۰ سانتيمتر و حجم ۳ هزار متر مكعب، زيرسازي به ضخامت ۳۰ سانتي متر و حجم ۷ هزار و ۶۰۰ متر مكعب و همچنين اجراي آسفالت به حجم ۳ هزار و ۹۰۰ تن از جمله اقدامات عمراني طي فرآيند اجراي اين پروژه است.

    وي با بيان اينكه عمليات اجرايي شهرك صنوف با سرعت قابل توجهي در حال پيگيري است، گفت: به دنبال اين هستيم تا با ايجاد اين شهرك بسياري از صنوف آلاينده و مخرب سيماي شهر را از محدوده شهر خارج كرده و بهبود سيما و منظر شهري را محقق سازيم.


انتهای پیام / 136


کد مطلب: 48774

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48774/اصلاح-خيابان-ورودي-شهرك-صنوف-۱۵-ميليارد-ريال-اعتبار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir