کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اطفاء بيش از ۲۰۰ حريق در ارديبهشت

اداره كل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم , 7 خرداد 1396 ساعت 2:00

قم نیوز: مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم از اطفاء بيش از ۲۰۰ حريق در ارديبهشت‌ماه در اين شهر خبر داد


    به گزارش قم نيوز، عباس جعفري با اشاره به عمليات‌هاي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم در ارديبهشت ماه، اظهار كرد: در اين مدت با توجه به وجود مناسبت‌هاي خاص از جمله نيمه شعبان و تراكم بالاي زائرين در محدوده مسجد مقدس جمكران برنامه‌ريزي‌هاي گسترده‌اي صورت گرفت و اقداماتي براي تامين ايمني زائرين سازماندهي شد.

    وي با تاكيد بر اينكه در ارديبهشت ماه ۶۶۰ عمليات آتش‌نشاني در شهر قم انجام شده است، خاطرنشان كرد: اين عمليات‌ها شامل ايمن‌سازي، نجات و اطفاء حريق بوده كه شهروندان از طريق سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رساني را به نيروهاي‌ عملياتي و ايستگاه‌هاي سازمان آتش‌نشاني داشته‌اند.

    جعفري اضافه كرد: در اين مدت بالغ بر ۲۴۷ عمليات ايمن‌سازي، ۱۴۸ مورد عمليات نجات، ۶۵ مورد عمليات اطفاء حريق ضايعات و ۲۰۰ مورد عمليات اطفاي‌ حريق شهري صورت گرفت.

    وي با بيان اينكه با رعايت نكات ايمني توسط شهروندان بسياري از خطرات و حوادث متوجه شهروندان نخواهد بود، بيان كرد: نيروهاي سازمان به طور مستمر ارائه آموزش‌هاي مختلف به اقشار مختلف شهروندان را در دستور كار دارند تا بتوانيم با افزايش آگاهي‌هاي عمومي حجم قابل توجهي از مشكلات و حوادث را در شهر كاهش دهيم.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 48776

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48776/اطفاء-بيش-۲۰۰-حريق-ارديبهشت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir