کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرعامل پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم خبر داد

پيش بيني تمهيدات لازم در پاركسوار شمالي ويژه ۱۴ و ۱۵ خرداد

خبرگزاری فارس , 9 خرداد 1396 ساعت 11:45

قم نیوز: مديرعامل پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم از پيش بيني تمهيدات لازم در پاركسوار شمالي ويژه ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد.


به گزارش قم نیوز، ابوالفضل مستقیمی با اشاره به برنامه‌های ویژه ۱۴ و ۱۵ خرداد در پارکسوار شمالی، اظهار کرد: با بهره‌بردار رستوران شهر هماهنگ شده تا برای جمع‌آوری لوازم اضافی اطراف رستوران اقدام کند و نمازخانه این رستوران با جداسازی بخش بانوان و آقایان آماده‌سازی شده است.

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خاطرنشان کرد: آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی و تعویض حباب‌های مقابل رستوران صورت گرفته پارکینگ پارکسوار شمالی از سوی عوامل خدماتی سازمان خط‌کشی شده است.

مستقیمی با اشاره به اقدامات دیگر صورت گرفته ویژه ۱۴ و ۱۵ خرداد، گفت: خودروهای اسقاطی داخل پارکینگ پارکسوار شمالی به بیرون منتقل شدند، مقابل درب‌های اضطراری پارکسوار و محوطه درب ورودی اصلی پارکسوار از وسائل اضافی مانند موتور سیکلت، لاستیک، آهن‌آلات و... پاکسازی شده است.

وی عنوان کرد: نصب جایگاه شارژ گوشی تلفن همراه برای رفاه حال مسافران، سیستم صوت برای اعلام گمشدگان، سیاه‌پوشی پارکسوار شمالی با ریسه‌کشی، نصب بنر و پرچم، شست‌وشوی کانکس مدیریت در پارکسوار شمالی و تجهیز آن و شست‌وشوی فرش‌های نمازخانه پارکسوار شمالی صورت گرفته است.

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری شهرداری قم راه‌اندازی آبنمای مقابل کانکس مدیریت در پارکسوار شمالی، رنگ‌آمیزی گاردریل و المان‌های موجود در پارکسوار شمالی، نصب دو عدد منبع آب شیرین برای رفاه حال مسافران و تهیه یخ برای منبع‌های آب شیرین را از دیگر اقدامات ذکر کرد.

مستقیمی خاطرنشان کرد: با مرکز بهداشت هماهنگی لازم انجام شده تا کنترل لازم در زمینه رستوران شهر، سوپرمارکت و منبع‌های موجود در پارکسوار شمالی انجام شود.

وی عنوان کرد: پارکینگ پارکسوار از اتوبوس، خودروهای سنگین تریلی و کامیون جداسازی شده، پلاکاردهای راهنما برای راهنمایی زائران در پارکسوار شمالی و هفت عدد کپسول آتش‌نشانی در پارکسوار شمالی برای جلوگیری از اتفاقات احتمالی نصب شده است.

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به اقدامات دیگر انجام شده، گفت: تعویض کاشی‌ها و تجهیز روشویی و ظرفشویی پارکسوار شمالی، آب‌پاشی مستمر در پارکسوار شمالی برای کاهش گرد و غبار و استقرار خودروی حمل زباله برای تخلیه به موقع چرخ فان‌های موجود صورت گرفته است.

مستقیمی یادآور شد: هماهنگی با منطقه سه برای اعزام هر شیفت سه کارگر و یک نفر سرکارگر برای نظارت بر نظافت محیط در پارکسوار شمالی انجام شده، فاضلاب پایانه ۷۲ تن و پارکسوار شمالی به منظور برطرف شدن گرفتگی تخلیه شده است.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 48921

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48921/پيش-بيني-تمهيدات-لازم-پاركسوار-شمالي-ويژه-۱۴-۱۵-خرداد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir