کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر هیأت‌ کاراته استان قم خبر داد

رقابت کاراته‌کاهای قم در انتخابی تیم‌ ملی سبک‌های آزاد

خبرگزاری فارس , 12 خرداد 1396 ساعت 10:14

قم نيوز: دبیر هیأت‌ کاراته استان قم گفت: کاراته‌کاهای قم در دو بخش مردان و بانوان به رقابت‌های سبک‌های آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند.


به گزارش قم نيوز، سعید برخوردار امروز اظهار کرد: کاراته‌کاهای قم علاوه بر حضور درخشان در رقابت‌های لیگ‌، قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاراته، در سبک‌های آزاد این رشته نیز فعالیت قابل توجهی دارند و افتخارات زیادی را هر ساله از میادین داخلی و برون مرزی کسب می‌کنند.

وی ادامه داد: فدراسیون کاراته در نظر دارد مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ایران در سبک‌های آزاد رده سنی بزرگسالان را اواخر تیر ماه سال جاری برگزار کند و به همین منظور از چهره‌های شاخص تمامی استان‌ها برای حضور در این رقابت‌ها دعوت شده است.

دبیر هیأت‌ کاراته استان قم افزود: : با توجه به بخش‌نامه‌ای که ویژه این رقابت‌ها از فدراسیون کاراته به هیات‌های استانی ارسال شده، سهمیه هر استان برای حضور در این دوره از رقابت‌ها آزاد است و کاراته‌کاهای دارای کمربند قهوه‌ای به بالا مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.

وی خاطرنشان کرد: کاراته‌کاهای شرکت کننده در پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد رده سنی بزرگسالان ایران در اوزان منهای 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90، 95 و به اضافه 95 کیلوگرم برای کسب عناوین برتر بخش مردان مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

برخوردار یاد آور شد: در شرایطی که مردان کاراته‌کای شرکت کننده در مسابقات سبک‌های آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در 9 وزن مسابقه می‌دهند، رقابت‌ بانوان کاراته‌کای حاضر در این دوره در پنج وزن منهای 55، 60، 65، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در حالی که شرایط ثبت‌نام برای حضور تمامی کاراته‌کاها به زودی از طریق سایت فدراسیون کاراته اعلام می‌شود، هنوز زمان و مکان برگزاری این پیکارها مشخص نیست اما کاراته‌کاهای شرکت کننده باید لوازم محافظتی نظیر کلاه، محافظ سینه، ساق‌بند و روکش پا را به هنگام مسابقات به همراه داشته باشند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 49069

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49069/رقابت-کاراته-کاهای-قم-انتخابی-تیم-ملی-سبک-های-آزاد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir