کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرعامل باشگاه آتليه‌طهران قم:

به حفظ آتليه‌طهران در قم اميدوارم / آغاز تمرينات و جذب 3 بازيكن ليگ برتري

خبرگزاری فارس , 21 خرداد 1396 ساعت 15:27

قم نيوز: مدير عامل باشگاه آتليه‌طهران قم از نتيجه دادن پيگيري‌ها براي حضور اين تيم در مسابقات فصل جديد ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور خبر داد.


به گزارش قم نيوز، رسول قلی‌زاده امروز، اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز سه‌شنبه ششم تیر ماه رسما آغاز می‌شود و ما روز هشتم تیر باید در نخستین مسابقه خود در نوزدهمین دوره این بازی‌ها به میدان برویم، بنابراین اصلا زمان کافی در اختیار نداریم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از کسب مقام نایب‌قهرمانی رقابت‌های فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال که منجر به صعود تیم آتلیه‌طهران قم به لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد، تصور من این بود که حامیان مالی، اسپانسرهای بخش خصوصی و بیشتر از همه، مدیران و مسوولان استان قم از حمایت این تیم استقبال می‌کنند، اما اینگونه نبود و نشد.

مدیر عامل باشگاه آتلیه‌طهران قم ابراز کرد: این اتفاق موجب شد تا شیرینی کسب مقام نایب‌قهرمانی لیگ و مجوز صعود به لیگ برتر به کام‌مان تلخ شود و تازه در آغاز یک راه سخت، طولانی و پر پیچ و خم برای پیدا کردن یک حامی مالی به منظور حضور در لیگ برتر قرار گرفتیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این روزها سختی‌های بسیاری برای پیدا کردن راهی به منظور تشکیل یک تیم مطمئن و آماده برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور متحمل شدیم، هنوز هم کاری به سرانجام نرسیده که احساس راحتی و آرامش کنیم.

قلی‌زاده تاکید کرد: شرایط به گونه‌ای پیش رفت که موضوع فروش تیم آتلیه‌طهران مطرح شد ولی معتقدم که برای به ثمر رسیدن این موفقیت توسط تیم آتلیه‌طهران قم زحمات بسیار زیادی کشیده شده و تنها من تصمیم‌ گیرنده نیستم، مربیان، بازیکنان و عوامل بسیاری زحمت کشیده‌اند و آنها هم در این موفقیت سهمیه هستند، پس فروش یا واگذاری تیم کار صحیحی نبود و ما به حفظ تیم امیدواریم.

وی با منتفی دانستن واگذاری امتیاز این تیم به سن‌ایچ ساوه، تصریح کرد: تیم ما با همان کادر و بازیکنان فصل قبل در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حفظ می‌شود و چنانچه با حامی مالی در قم به تفاهم برسیم از فردا تمرینات را آغاز خواهیم کرد و برای حضور در لیگ برتر دست‌کم سه بازیکن لیگ برتری از قم به خدمت می‌گیریم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 49430

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49430/حفظ-آتليه-طهران-قم-اميدوارم-آغاز-تمرينات-جذب-3-بازيكن-ليگ-برتري

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir