کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) صورت گرفت

افتتاح زمین چمن مصنوعی شهدای مدافع حرم در بوستان بصیرت

شهرنیوز , 23 خرداد 1396 ساعت 5:00

قم نیوز: مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم گفت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) زمین چمن مصنوعی شهدای مدافع حرم در بوستان بصیرت قم به بهره‌برداری رسید.


به گزارش قم نیوز، مجید رفیعی افزود: زمین چمن مصنوعی شهدای مدافع حرم همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در بوستان بصیرت واقع در میدان ولیعصر(عج) با حضور اعضای شورای شهر و مدیران امور شهری به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این زمین ورزشی با امکانات کامل و با محوریت مناطق محروم شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و بالغ بر یک میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است.

رفیعی تصریح کرد: سرمایه‌گذار بخش خصوصی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اقدامات لازم برای احداث این زمین ورزشی را انجام داده است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افزود: این زمین به مساحت هزار و 200 مترمربع با چمن مصنوعی جهت ورزش‌هایی چون فوتبال احداث و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: رختکن، سرویس بهداشتی، ساختمان مدیریت و نیکمت، نورپردازی و... از جمله امکانات تامین شده در این زمین ورزشی است.

شایان ذکر است امشب و فردا شب نیز به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم یک زمین ورزشی و یک ایستگاه نشاط در شهر به بهره‌برداری می‌رسد.


انتهای پیام / 136


کد مطلب: 49476

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49476/افتتاح-زمین-چمن-مصنوعی-شهدای-مدافع-حرم-بوستان-بصیرت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir