کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با شكست برابر تنيسور مطرح كشور

تنيس‌باز ملي‌پوش قم نايب‌قهرمان جام رمضان ايران شد

خبرگزاری فارس , 25 خرداد 1396 ساعت 1:00

قم نیوز: نماينده ملي‌پوش هیأت‌ تنیس استان قم با شكست در ديدار نهايي موفق به كسب مقام نایب‌قهرمانی پیکارهای جام رمضان تنيس کشور شد.


به گزارش قم نیوز، تنیسوری که از رده‌های سنی پایه تنیس قم رشد کرده و با بازی در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف تجربیات زیادی در این رشته دارد، در ادامه پیشرفت‌های خود موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی جام رمضان تنیس ایران شد.

این افتخار توسط جوان آینده‌دار تنیس قم یعنی امیرحسین بادی به دست آمد، در حالی که بادی موفق‌ترین تنیسور قم در مسابقات تنیس قهرمانی رده سنی بزرگسالان جام رمضان کشور بود و در رقابت با برترین‌های کشور به دیدار نهایی رسید و عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد.

تنیسورهای شرکت‌کننده در این دوره از پیکارهای تنیس جام رمضان قهرمانی کشور، در رده‌های سنی مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند و استان قم چندین نماینده در تمام رده‌ها داشت اما موفق‌ترین تنیسور قم در این پیکارها امیرحسین بادی بود که با دست پر از این رقابت‌ها بازگشت.

تنیسورهای حاضر در رقابت‌های تنیس رده سنی بزرگسالان جام رمضان قهرمانی کشور بیش از پانصد نفر بودند که ، رقابت خود برای کسب عناوین برتر را به میزبانی آکادمی تنیس مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار کردند و افراد برتر در حالی معرفی شدند که تنیسورهای قم و اصفهان دیدار نهایی را برگزار کردند.

امیرحسین بادی در مسابقات تنیس جام رمضان کشور تا پای فینال برابر تک تک حریفان خود عملکرد بسیار خوب و موفقی داشت و توانست با شکست تمامی آنها حریف انوشا شاه‌قلی ملی‌پوش با سابقه تنیس کشورمان شده و بخت خود را برای قهرمانی مورد آزمایش قرار بدهد اما در این دیدار شکست خورد.

بادی که در راه صعود به فینال این پیکارها حسام یزدی یکی دیگر از بهترین‌های تنیس ایران را مغلوب کرده بود، در فینال جام رمضان تنیس ایران، برابر انوشا شاه‌قلی تنیسور با سابقه کشورمان در رده بزرگسالان با نتیجه دو بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به مقام نایب‌قهرمانی این پیکارها دست یافت، ضمن اینکه حسام یزدی و معین محمدی مشترکا سوم شدند.


انتهای پیام / 136


کد مطلب: 49577

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49577/تنيس-باز-ملي-پوش-قم-نايب-قهرمان-جام-رمضان-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir