کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد

برپایی کارگاه هنری هنرمندان حوزوی در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری فارس , 1 تير 1396 ساعت 18:45

قم نيوز: رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برپایی کارگاه هنری هنرمندان حوزوی در راهپیمایی روزقدس خبر داد.


به گزارش قم نيوز، محمد حسنی تصریح کرد: مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و انجمن‌های هنری وابسته به آن، عهد و قراری با هم بسته‌اند و آن اینکه نسبت به تحولات جهان اسلامی و حوادث مربوط به مسلمانان و به ویژه تشیع غافل نباشند و واکنش‌های لازم را بر اساس تکالیفی که بر دوش همه ما است، انجام دهند.

وی افزود: این دغدغه توقف ناپذیر است و در خصوص روز قدس نیز باید واکنش‌های لازم را داشته باشیم و برهمین اساس تدارک دیده شده تا هنرمندان طلبه و اعضای انجمن هنرهای تجسمی این مرکز، کارگاه خیابانی را در منظر مردم در روز قدس در میانه تظاهرات برپا کنند و به خلق آثار بپردازند.

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: هم هنرمندان طلبه در راستای خلق آثار هنری با موضوع فلسطین و مردم مظلوم آن از مردم انرژی و جهت می‌گیرند و هم مردم با دیدن این عزیزان، انگیزه مضاعفی پیدا خواهند کرد و تنوعی برای مردم در میانه تظاهرات در روز قدس خواهد بود.

وی اظهار کرد: هنر منهای تعهد و توجه به دردهای جامعه و معضلات جهان سلام و همچنین هنر دربسته گوشه گالری‌ها و روشنفکرانه و بی درد را قبول نداریم.

حسنی خاطرنشان کرد: برهمین اساس کارگاه هنری هنرمندان حوزوی در روز دوم تیرماه همزمان با روز جهانی قدس در مسیر راهپیمایان و مقابل ساختمان مرکزی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برپا می‌شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 49966

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49966/برپایی-کارگاه-هنری-هنرمندان-حوزوی-راهپیمایی-روز-قدس

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir