کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم:

منتظر یک قهرمانی دیگر در والیبال نشسته مردان آسیا هستیم

خبرگزاری فارس , 7 تير 1396 ساعت 11:00

قم نیوز: رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: ورزش قم با داشتن یک نماینده در تیم ملی منتظر یک قهرمانی دیگر در مسابقات والیبال نشسته مردان آسیا است.


به گزارش قم نیوز، محمد پیروزمنش، اظهار کرد: استارت پیکارهای والیبال نشسته قهرمانی مردان آسیا در حالی زده شد که همچون دوره‌های قبلی این پیکارها خوشبختانه یک نماینده از ورزش جانبازان و معلولین قم در ترکیب تیم ملی ایران حضور دارد.

وی ادامه داد: حسین گلستانی نماینده قم در اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران است که همراه با سایر ملی‌پوشان به منظور رویارویی با حریفان آسیایی راهی شرق آسیا و کشور چین شده است و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم برای تکرار قهرمانی در آسیا به شمار می‌رود.

پیروزمنش با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در هر دو بخش مردان و بانوان به میزبانی شهر هانگ‌ژو چین به انجام می‌رسد، ابراز کرد: کاروان ایران به سرپرستی هادی رضایی به عنوان مدیر تیم‌های ملی عازم این مسابقات شده است و این رقابت‌ها تا سیزدهم تیر در چین برگزار می‌شود.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اضافه کرد: برای تیم ملی ایران در این رقابت‌ها ورزشکارانی از استان‌های تهران‏، خراسان‌رضوی، مازندران. گیلان، البرز، گلستان و قم به میدان می‌روند و حسین گلستانی تنها ملی‌پوش ورزش جانبازان و معلولین قم در این بازی‌ها به شمار می‌رود.

وی افزود: داود علیپوریان، محمد خالقی و صادق بیگدلی از تهران، مهدی بابادی از خراسان‌رضوی، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری و امیرحسین کفش‌دار از مازندران، میثم علیپور از گیلان، مهرزاد مهروان از البرز، احمد ایری از گلستان و حسین گلستانی از قم در این رقابت‌ها به میدان خواهند رفت.

پیروزمنش با اشاره به حریفان تیم کشورمان در این مسابقات، عنوان کرد: در بخش مردان تیم‌های چین، عراق، ژاپن، قزاقستان، مغولستان، کره‌جنوبی و سریلانکا رقبای تیم ملی ایران به شمار می‌رود و حسین گلستانی در حالی تیم ملی را همراهی می‌کند که سال گذشته با درخشش در تیم ملی مدال طلای بازی‌های پارالمپیک را نصیب ورزش قم کرد و با حضور وی منتظر یک قهرمانی دیگر هستیم.


انتهای پیام / 136


کد مطلب: 50139

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50139/منتظر-یک-قهرمانی-دیگر-والیبال-نشسته-مردان-آسیا-هستیم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir