کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون شهردار قم خبر داد:

آمادگی شهرداری قم برای استقرار آهن‌فروشان در شهرک صنوف

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 14 تير 1396 ساعت 16:15

قم نیوز: معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم از آمادگی برای استقرار آهن‌فروشان در شهرک صنوف خبر داد.


به گزارش قم نیوز، سیدامیر سامع با بیان اینکه صنوف مرتبط با صنعت ساختمان و مزاحم شغلی در شهرک صنوف ساماندهی می‌شود، اظهار کرد: آهن‌فروشان و در و پنجره‌سازان از جمله این صنوف هستند اقداماتی در گذشته انجام شده بود ولی هنوز فضا برای استقرار آنها در شهرک صنوف فراهم نبود.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه اصلی گاز ورودی شهرک، ارتباط آن با جاده قدیم تهران و بلوار ورودی، آسفالت،‌ شبکه معابر و بحث برق از جمله نیازهای شهرک بود.

سامع با بیان اینکه اکنون آمادگی وجود دارد که صنف آهن‌آلات مستقر شوند، گفت: به آهن‌فروشان اطلاع‌رسانی شده زیرا در هنگام تخلیه بار سبب سد معبر می‌شوند یا مزاحمت شغلی برای شهروندان ایجاد می‌کنند.

وی یادآور شد: اکنون برق 60 تا 70 واحد صنفی آماده است که برای تحویل کنتور برق به شرکت توزیع نیروی برق معرفی می‌شوند تأمین شبکه برق داخل شهرک و روشنایی معابر، جدول‌گذاری و آسفالت معابر اصلی از دیگر اقدامات است.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم خاطرنشان کرد: اخطارهایی به آهن‌فروشان صادر شده و فرصت اخطارها به پایان رسیده لذا از کسبه در خواست داریم در شهرک صنوف مستقر شوند.

سامع با اشاره به برنامه های در دست اقدام برای استقرار صنوف دیگر، گفت: پس از اینکه آهن‌فروشان ساماندهی شوند استقرار در و پنجره‌سازان در شهرک در دستور کار قرار می‌گیرد زیرا واحدهای کوچکی برای کسب و کار دارند و آلودگی صوتی و ایجاد مزاحمت برای افراد پیاده‌ و مجاوران به وجود می‌آورند.

وی تصریح کرد: به مرور اصناف دیگری که مرتبط با صنعت ساختمان هستند در شهرک صنوف ساماندهی می‌شوند و ظرفیت کافی برای این امر در شهرک صنوف قم وجود دارد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 50441

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50441/آمادگی-شهرداری-قم-استقرار-آهن-فروشان-شهرک-صنوف

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir