کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

دکتر سقائیان‌نژاد بهم‌ریختگی‌های مالی در شهرداری قم را سامان داد

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 22 تير 1396 ساعت 16:48

قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرداری قم طی مدت حضور دکتر سقائیان‌نژاد در جایگاه مدیریت شهری گفت: من فکر می‌کنم ایشان بعد از بهم ریختگی که از نظر مالی در شهرداری به وجود آمده بود و حل آن مشکل بود تلاش‌های خوبی داشتند و وضع مالی شهرداری را سامان دادند و کمک شد بدهی‌ها تامین و وضع عقب‌ماندگی‌ها بهبود یافت.


به گزارش قم نیوز، دکترعلی لاریجانی در آیین افتتاح و بهره‌برداری از تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم و آغاز عملیات اجرایی هشت پروژه فرهنگی ورزشی در قم، با بیان اینکه پروژه تقاطع شهدای مدافع حرم بخشی از مشکلات ترافیکی شهر را برطرف خواهد کرد گفت: انصافا مدیریت شهری شرایط خوبی را در حوزه عمرانی ایجاد کرده است و در این پروژه نیز با کیفیت و سرعت قابل توجهی فعالیت شده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های عمرانی که با همراهی مشترک شورای شهر و شهرداری در قم کلید خورده تحولی در شهر ایجاد کرده‌ است خاطرنشان کرد: نام خوبی برای این پروژه انتخاب شده؛ چراکه موضوع تروریسم و مقابله با آن یک همت بلند و از خودگذشتگی می‌خواست که ملت ایران وارد صحنه شد و همراه با ملت عراق و سوریه یک موفقیت بزرگ رقم خورد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرداری قم طی مدت حضور دکتر سقائیان‌نژاد در جایگاه مدیریت شهری تصریح کرد: من فکر می‌کنم دکتر سقائیان‌نژاد بعد از بهم ریختگی که از نظر مالی در شهرداری به وجود آمده بود و حل آن مشکل بود تلاش‌های خوبی داشتند و وضع مالی شهرداری را سامان دادند و کمک شد بدهی‌ها تامین و وضع عقب‌ماندگی‌ها بهبود یافت.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های خوبی از نظر منطق علمی در شهر قم دنبال می‌شود گفت: پروژه‌های خوبی از نظر ترافیکی در شهر در حال اجرا است و شهر در گذشته کشش بار ترافیکی را نداشت و لازم بود از مسیر دیگری تردد در شهر ساماندهی شود و نگاه عالمانه و با منطق بر مدیریت شهری قم حاکم است.

لاریجانی با تاکید بر حرکت منطقی و علمی در برنامه‌ریزی شهری و پیگیری امور شهر قم گفت: اینکه توجه به مسائل فرهنگی و ورزشی در قم صورت می‌گیرد خصوصا با محوریت مناطق محروم کار ضروری بود.

وی با اشاره به اجرای پروژه بهداشتی درمانی در منطقه پردیسان بیان کرد: این پروژه دولتی نیست اما حمایت دکتر سقائیان‌نژاد شهردار، شورای شهر و استاندار موجب شد این امکان در قم فراهم شده و شاهد رشد شاخص های بهداشتی در شهر قم باشیم که می‌تواند رکنی برای شهرهای دیگر هم باشد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 50823

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50823/دکتر-سقائیان-نژاد-بهم-ریختگی-های-مالی-شهرداری-قم-سامان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir