کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم خبر داد

برگزاری دوره آموزشی نوعروسان کمیته امداد در قم

خبرگزاری فارس , 30 تير 1396 ساعت 17:20

قم نیوز: معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم گفت: برنامه ویژه آموزشی را برای نوعروسان مددجوی این کمیته داریم و این دوره سه روز به طول می‌انجامد.



به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هرمز با اشاره به برنامه‌های کانون تابستانه کمیته امداد استان اظهار کرد: هزار و 300 نفر از مددجویان کمیته امداد قم در برنامه‌های معارفی کانون تابستانه این کمیته شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزان، مادران و کودکان سه تا هفت سال در برنامه‌های تابستانی کمیته امداد استان قم حضور دارند. مددجویان در این برنامه‌ها قرآن و احکام دینی را می‌آموزند و در کنار آن ‌هم در برنامه‌های ورزشی و تفریحی شرکت خواهند کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم افزود: برنامه‌های مهارت آموزی هم برای مددجویان این کمیته در فصل تابستان داریم تا در این فصل بتوانند مهارتی بیاموزند و در آینده از این مهارت برای توانمندسازی و رشد اقتصادی خودشان استفاده کنند.

هرمز با اشاره به برنامه‌های آموزشی کمیته امداد استان قم اظهار کرد: برنامه ویژه آموزشی را برای نوعروسان مددجوی این کمیته داریم، این دوره سه روز به طول می‌انجامد و در آن احکام، شیوه همسرداری و مسائل اعتقادی را به نوعروسان می‌آموزیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته امداد در استان قم 38 هزار مددجو دارد که این مددجویان حدود 20 هزار خانوار را تشکیل می‌دهند و هر سال 10 درصد از تعداد مددجویان کمیته امداد قم کم می‌شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 51150

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/51150/برگزاری-دوره-آموزشی-نوعروسان-کمیته-امداد-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir