کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار قم در جلسه شورای سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، اظهار کرد:

فرماندار قم : حرکت جهادی سازمان پارک‌ها در توسعه فضای سبز قم قابل تقدیر است

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 31 تير 1396 ساعت 15:16

قم نیوز: فرماندار قم با بیان اینکه توسعه فضای سبز یکی از ضروریات شهر قم است، گفت: سازمان پارک‌ها حرکت جهادی را در راستای رفع کمبودهای شهر قم در حوزه فضای سبز آغاز کرده و این حرکت قابل تقدیر می باشد.


به گزارش قم نیوز، رضا سیار در جلسه شورای سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، با بیان اینکه توسعه فضای سبز یکی از ضروریات شهر قم است، اظهار کرد: سازمان پارک‌ها حرکت جهادی را در راستای رفع کمبودهای شهر قم در حوزه فضای سبز آغاز کرده و این حرکت قابل تقدیر است.

فرماندار قم با تاکید بر اینکه در دوره مدیریت جدید ، فضاهای سبز قم زیبایی مطلوبی پیدا کرده است، گفت: هرکسی که توجه به فعالیت‌ها داشته باشد تغییرات کمی و کیفی کار را به خوبی احساس می‌کند.

سیار با تقدیر از اقدامات مدیریت شهری در جهت توسعه فضای سبز، بیان کرد: در خصوص چاه‌های مورد نظر شهرداری در بلوار شهید صدوقی، باید همت بیشتری به خرج داده و ما هم همکاری خواهیم کرد تا مشکلات مربوطه برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه بوستان زائر در آینده یکی از بهترین‌ پار‌ک‌های شهری خواهد بود، تصریح کرد: باید پیگیری لازم صورت گرفته تا آب مورد نیاز این پارک که ظرفیتی بسیار خوب در این منطقه است تامین شود.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 51191

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/51191/فرماندار-قم-حرکت-جهادی-سازمان-پارک-ها-توسعه-فضای-سبز-قابل-تقدیر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir