کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم

اقدامات دکتر سقائیان‌نژاد در مدیریت شهری قم بی‌سابقه بوده است

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 31 تير 1396 ساعت 16:15

قم نیوز: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با تقدیر از خدمات دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم در دوره مدیریت در این شهر گفت: شاید بتوان گفت اقداماتی که در دوره فعلی در شهر قم صورت گرفت بی‌سابقه و نمونه بوده است.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام حسین معرفت در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با شهردار قم، با تقدیر از خدمات دکتر سقائیان‌نژاد در دوره مدیریت در این شهر گفت: شاید بتوان گفت اقداماتی که در دوره فعلی در شهر قم صورت گرفت بی‌سابقه و نمونه بوده است.

وی با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به شکل بدی جا افتاده است و برخی ذهنیت درستی در این مورد ندارند.

معرفت با تاکید بر اینکه اگر نماز برای مردم خطر داشته باشد امر به معروف نیز خطر دارد گفت: روش‌های ستاد در امر به معروف و نهی از منکر کارشناسی شده است و به بهترین نحو ممکن اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: نخستین کار انجام شده، تشکیل ستاد اجرایی هفته با حضور آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم است.

معرفت برگزاری تجمعی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر را مورد توجه قرار داد و گفت: در نظر داریم ضمن برگزاری این تجمع و بهره‌مندی از یک سخنران سرشناس، دیداری با علما و مراجع تقلید داشته و از منویات ایشان در خصوص این فریضه بهره‌مند شویم.

وی همچنین خواستار حضور رسانه‌ای مدیران استان و مدیران شهری در ترویج و تبیین مساله امر به معروف و نهی از منکر شد.
 انتهای پیام / 137


کد مطلب: 51193

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/51193/اقدامات-دکتر-سقائیان-نژاد-مدیریت-شهری-قم-بی-سابقه-بوده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir