کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه 6 قم خبر داد:

پیشرفت 40 درصدی فاز سوم بوستان امام علی(ع)

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 2 مرداد 1396 ساعت 14:25

قم نیوز: شهردار منطقه 6 قم از پیشرفت 40 درصدی فاز سوم بوستان امام علی خبر داد.


به گزارش قم نیوز، سیدمحمد موسوی‌منش با اشاره به عملیات احداث بوستان امام علی(ع) در خیابان سلامت، گفت: در سال‌های اخیر فازهای یک و دو این بوستان به اتمام رسیده بود که الحمدالله امسال عملیات عمرانی فاز سه در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه 6 قم خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی فاز سه شامل پیاده‌رو سازی و تکمیل زمین بازی برای کودکان است که 40 درصد پیشرفت داشته است.

موسوی منش با اشاره به جزئیاتی از پروژه مذکور، گفت: اعتبار این پروژه 2 میلیارد ریال است و زمین بازی کودکان 520 مترمربع بوده و با فوم کف سازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از خاطرات رنگارنگ و شاد کودکان در پارک‌ها و زمین‌های بازی ثبت و ضبط می‌‌شود، در کنار همسالان خود و اندکی دورتر از والدین دنیایی از شادی، بازی و سرگرمی را تجربه می‌کنند.

شهردار منطقه 6 قم عنوان کرد: به همین دلیل در برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری طراحی زمین‌های بازی کودکان و ایمنی آن دارای اهمیت ویژه‌ای است.

موسوی‌منش با بیان اینکه فاز یک و دو این پروژه دارای وسایل و کمپلکس بازی و ست‌های تندرستی است، گفت: بوستان امام علی(ع) با تکمیل فاز سه از زیباترین و کاملترین بوستان‌های سطح منطقه با فضایی شاد و مفرح خواهد بود.
 انتهای پیام / 137


کد مطلب: 51298

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/51298/پیشرفت-40-درصدی-فاز-سوم-بوستان-امام-علی-ع

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir