کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه پنج :

بوستان آفتاب در منطقه 5 به بهره برداری می رسد

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 2 مرداد 1396 ساعت 14:45

قم نیوز: شهردار منطقه پنج قم از بهره‌برداری از بوستان 32 هزار متر مربعی آفتاب در این منطقه خبر داد.


به گزارش قم نیوز، احمد ترکمن با اشاره به تکمیل بوستان آفتاب در منطقه پنج گفت: بوستان آفتاب دارای 32 هزار متر مربع مساحت بوده که در شهرک قائم جنب خیابان بیگدلی واقع شده که تاکنون 3 میلیارد تومان هزینه احداث این پروژه شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای فاز 2 این بوستان بحث زمین‌های ورزشی سربسته و روباز به مساحت 8 هزار متر مربع در نظر گرفته شده که طراحی آن در حال انجام است و در آینده به این بوستان متصل می‌شود و مجموعه کاملی را به وجود می‌آورد.

شهردار منطقه پنج قم با اشاره به تکمیل بوستان آفتاب گفت:این بوستان دارای امکانات نمازخانه، فضای سبز، پیاده‌روسازی، سکوهای نشیمن و روشنایی است و جدول‌گذاری و آسفالت خیابان بیگدلی جنب بوستان صورت گرفته اکنون بحث لوله‌گذاری فضای سبز و اقدامات فضای سبزی بوستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سرانه فضای سبز منطقه 5.2 متر مربع در قالب 23 بوستان است گفت: استفاده و باز پیرایی از فضاهای سبز موجود و بسترسازی آنها به عنوان بوستان در دستور کار است درخت و درختچه در فصول خاص به شهروندان واگذار و آموزش‌های محله‌ای و منطقه‌ای در خصوص کاشت و نگهداری از آنها ارائه می‌شود.

ترکمن خاطرنشان کرد: احداث و گسترش شهر به سمت حاشیه‌های سبز اطراف از دیگر اقدامات در مسیر توسعه فضای سبز منطقه است.
 
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 51300

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/51300/بوستان-آفتاب-منطقه-5-بهره-برداری-می-رسد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir