کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامي استان قم:

علما و مراجع معظم تقليد معلمان مکتب کرامت هستند

خبرگزاری فارس , 4 مرداد 1396 ساعت 16:31

قم نیوز: فرمانده انتظامي استان قم با بيان اينکه علما و مراجع معظم تقليد معلمان مکتب کرامت هستند، گفت: اگر در وجود مسئولان کشور کرامتي وجود دارد به دليل خو گرفتن با بزرگان دين است.


به گزارش قم نیوز، کاظم مجتبایی در دیدار آیت الله علوی گرگانی ضمن تبریک میلاد کریمه اهل بیت(ع) و آغاز دهه کرامت، گفت: دهه کرامت که ابتدای آن میلاد حضرت معصومه(س) و انتهای آن میلاد امام رضا(ع)است دهه بسیار مهمی برای مردم و کشور است.

وی با بیان اینکه دهه کرامت درسی برای مومنان بوده زیرا خداوند خود و قرآنش را کریم معرفی کرده و از ویژگی رسول خدا(ص) و فرشتگان نیز کرامت است، تاکید کرد: دولتی که در سرزمین اسلامی تشکیل می‌شود نیز باید دولت کریمه باشد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: از دلایل اصلی اینکه تمام پیامبران عظیم الشان با نبود مال و دولت گسترده توانستند ادیان توحیدی را بسط دهند، خوی گرفتن آن‌ها به کرامت، بزرگواری، جوانمردی و گذشت بود.

مجتبایی با بیان اینکه «کرامت» با ترحم تفاوت داشته و از ویژگی‌های پرودگار و فرشتگان است، تصریح کرد: همه باید بکوشیم تا با کرامت باشیم زیرا کرامت مصدر تمام خوبی‌ها است و با گسترش آن بسیاری از مسائل و مشکلات حل خواهد شد.

وی افزود: از اینکه بزرگان دین ما به بهترین شکل به کرامت خو گرفته و در کشور ما دهه کرامت وجود دارد تا یادآوری کرامت و بزرگواری انسان‌ها باشد، بسیار خرسندم.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه علما و مراجع معظم تقلید معلمان مکتب کرامت هستند، تاکید کرد: اگر در وجود مسئولان کشور کرامتی وجود دارد به دلیل خو گرفتن با بزرگان دین است.

انتهای پیام/137


کد مطلب: 51421

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/51421/علما-مراجع-معظم-تقليد-معلمان-مکتب-کرامت-هستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir