کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسط دانشگاه علوم پزشکی قم صورت گرفت

پلمب یک واحد دندانپزشکی متخلف در قم

خبرگزاری فارس , 7 مرداد 1396 ساعت 21:17

قم نیوز: یک واحد دندانسازی غیرمجاز و فاقد مدرک که در امر پزشکی مداخله می‌کرد، توسط دانشگاه علوم پزشکی قم پلمب شد.


به گزارش قم نیوز، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: مداخله در امور پزشکی یکی از مواردی است که متاسفانه در سطح کشور همواره بیماران با آن مواجه هستند و استان قم نیز از این موضوع مستثنی نیست.

محمدرضا مظفری افزود: به منظور جلوگیری از این مداخله‌ها و همچنین برخورد با این موضوع واحد مدیریت نظارت و اعتبار بخشی در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم همواره فعال بوده و با سرکشی‌های پی در پی به صورت آشکار و پنهان در راستای مقابله با این مداخلات می‌کوشد.

وی بیان کرد: این مرکز در طی شبانه روز از مراکز مختلف بازدید کرده تا اگر مرکز یا واحدی در امور پزشکی مداخله می‌کند، شناسایی و اقدام به پلمب آن اقدام کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز کرد: در بررسی صورت گرفته یک واحد دندانسازی و دندانپزشکی غیرمجاز و مداخله گر در امور پزشکی شناسایی شد که با دستور دادستان این مرکز پلمب شد.

مظفری گفت: متاسفانه این واحد در یکی از مناطق شهری قم مستقر بود که فرد دندانساز و دندانپزشک، بدون هیچ گونه مدرک پزشکی و با جعل برخی عناوین، اقدام به درمان غیرمجاز مردم می‌کردند.

وی ضمن قدردانی از همکاری دادستانی و نیروی انتظامی گفت: با همکاری این دو دستگاه توانسته‌ایم مراکز غیرمجاز و مداخله گر بسیاری را در سطح استان شناسایی و پلمب کنیم تا در تامین سلامت مردم کوشا باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: از مردم قم و همشهریان نیز تقاضامندیم به منظور سلامت خود، تنها به مراکز مجاز در سطح شهر مراجعه کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل و مشکوک شدن به واحدی، مراتب را به دانشگاه علوم پزشکی قم با شماره تماس 31071265 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 51557

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/51557/پلمب-یک-واحد-دندانپزشکی-متخلف-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir