کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خبر داد:

جشنواره زیبا‌ترین سفره هفت سین از مواد بازیافتی در قم

خبرگزاری مهر , 11 اسفند 1390 ساعت 16:42

قم نیوز: سیدعبدالله میر ابراهیمی بیان کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در نظر دارد نسبت به برگزاری اولین جشنواره زیبا‌ترین سفره هفت سین از مواد بازیافتی اقدام کند.


به گزارش قم نیوز، سیدعبدالله میرابراهیمی بیان کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در نظر دارد نسبت به برگزاری اولین جشنواره زیبا‌ترین سفره هفت سین از مواد بازیافتی اقدام کند.

وی گفت: همزمان با برگزاری دومین جشنواره همیاران بازیافت در طرح تفکیک از مبدا، اولین جشنواره هنر بازیافت نیز در قالب ساخت زیبا‌ترین سفره هفت سین از مواد بازیافتی، مستعمل و دور ریختنی در مجتمع نور قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از این طرح نهادینه کردن استفاده بهینه از مواد دور ریختنی، استفاده از زبان هنر و آفرینش‌های هنری در بحث فرهنگ‌سازی، آشنا کردن خانواده‌ها به خصوص کودکان با مقوله بازیافت، توجه جدی به حفاظت محیط زیست و جلب مشارکت مردم در همراهی با مدیریت شهری به منظور کاهش زباله در سطح شهر است.

میرابراهیمی افزود: شهروندان خوش ذوق و هنرمند قمی می‌بایست با اقلام و اجناس دور ریختنی نسبت به تهیه سفره هفت سین این رسم کهن ایرانی اقدام کنند.

وی ادامه داد: در پایان جشنواره نیز به نفرات بر‌تر جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: مهلت ثبت نام و شرکت در این مسابقه تا دهم اسفند ماه است و علاقه مندان می‌توانند به دبیرخانه ستاد برگزاری جشنواره به آدرس میدان آزادگان، بلوار شهید نواب صفوی، جنب کوچه ۱۱ مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۱۲۲۲۰ و ۶۶۰۳۰۱۴ تماس بگیرند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در پایان ادامه داد: شرکت کنندگان تا هفدهم اسفند ماه فرصت دارند نسبت به تحویل دست ساخته‌های خود به دبیرخانه ستاد اقدام کنند.

انتهای پیام/۱۱۰


کد مطلب: 5222

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/5222/جشنواره-زیبا-ترین-سفره-هفت-سین-مواد-بازیافتی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir