کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

ضرورت توقف دفن اموات در داخل شهر قم

خبرگزاری فارس , 26 مرداد 1396 ساعت 9:15

قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: باید دفن اموات در داخل این شهر متوقف شود، در این راستا در شورای شهر برای احداث آرامستان دارالسلام تلاش کردیم.


به گزارش قم نیوز، امیر علی احمدی در قم با اشاره به ضرورت توقف دفن اموات در شهر قم اظهار کرد: باید دفن اموات در داخل این شهر متوقف شود، در این راستا در شورای شهر برای احداث آرامستان دارالسلام تلاش کردیم و امکانات لازم را به این آرامستان رساندیم.

وی با بیان اینکه باید آرامستان دارالسلام، قبرستان دوم شهر قم باشد اظهار کرد: دو هزار قبر در این آرامستان ساخته و جاده سازی برای آن انجام شده است و آب و برق را به آرامستان دارالسلام رساندیم، اما کار در این آرامستان پیش از بهره برداری کامل متوقف شد.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: مدیریت شهری باید به دنبال استفاده و بهره برداری از آرامستان دارالسلام باشد، باید مدیران استان قم به دنبال به بهره برداری رسیدن آرامستان دارالسلام باشند که این مساله می‌تواند در رفاه مردم موثر باشد.

امیر احمدی متوقف شدن دفن اموات در شهر قم را نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها دانست و تصریح کرد: تدفین مردگان در این شهر از لحاظ منظر شهری، بحث ترافیک و مسائل زیست محیطی مشکلاتی را به دنبال دارد، نباید قوانین در این زمینه زیرپاگذاشته شود، دستگاه‌های مختلف برای توقف تدفین اموات در شهر قم صورتجلسه امضا کردند.

وی ادامه داد: ارگان‌های مختلف استان قم در زمینه تصادفات درگیر هستند، باید این ارگان‌ها اقدامات مشترکی را برای کاهش آمار تصادفات در قم انجام بدهند و وحدت عمل دستگاه‌ها موجب کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر قم در پایان خاطرنشان کرد: عدم همکاری دستگاه‌های مختلف با یکدیگر موجب موازی کاری و کاهش موفقیت طرح‌ها می‌شود، به عنوان مثال همه نهادها بودجه فرهنگی دارند، اما اگر هر نهاد بخواهد به صورت مجزا یک کار فرهنگی کوچک را انجام بدهد، موازی کاری رخ می‌دهد و هزینه‌ها افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 52437

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52437/ضرورت-توقف-دفن-اموات-داخل-شهر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir