کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم خبر داد

برگزاری مانور عملیاتی نیروهای آتش نشانی در معدن منگنز

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 26 مرداد 1396 ساعت 14:56

قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: مانور عملیات نیروهای آتش‌نشانی در معدن منگنز قم برگزار شد.


به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با اشاره به برگزاری مانور عملیاتی نیروهای آتش‌نشانی در معدن منگنز اظهار کرد: سازمان‌ آتش‌نشانی در ایام مختلف سال مانورهای آمادگی برای نیروهای خود برگزار می‌کند تا در زمان بحران بتوانیم به درستی عمل کرده و به درستی امدادرسانی داشته باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت بالابردن توان عملیاتی نیروهای آتش‌نشانی برای پویایی بیشتر در زمان بحران‌ها خاطرنشان کرد: سازمان آتش نشانی به منظور آمادگی نیروهای عملیاتی و بالا بردن توان عملیاتی اقدام به برگزاری مانور عملیاتی در معدن منگنز قم کرده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اقداماتی که در قالب این مانور در معدن منگنز انجام شده است افزود: در این مانور بازگشایی راه‌های دسترسی به تونل‌های زیرزمینی و حمل مصدوم فرضی و بازدید از کلیه قسمت‌های معدن با حضور فعال نیروهای عملیاتی انجام شد.

وی یکی از ضروریات فعالیت‌های نیروهای آتش‌نشانی را آمادگی همه‌جانبه در حوادث عنوان کرد و گفت: به همین منظور این سازمان ضمن برگزاری‌ دوره‌های مختلف آموزشی، انجام تست‌های مستمر و ارزیابی نیروها به همراه برگزاری مانورهای میدانی سعی در حفظ آمادگی آنها دارد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 52450

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52450/برگزاری-مانور-عملیاتی-نیروهای-آتش-نشانی-معدن-منگنز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir