کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم خبر داد:

ارائه آموزش‌های مهارتی به 28 هزار قمی در سال گذشته

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 28 مرداد 1396 ساعت 20:29

قم نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم از ارائه آموزش‌های مهارتی به 28 هزار قمی در سال گذشته خبر داد.


به گزارش قم نیوز، احمد عطارنیا در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری قم و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت کشور و سازمان فنی و حرفه‌ای منعقد شده که تمام خدمات آموزشی مرتبط با شهرداری‌ها را در بر می‌گیرد گفت: در این تفاهم‌نامه عمده خدمات آموزشی شهرداری‌ها و مجموعه‌های تابعه پیش‌بینی شده است که به عنوان یک سند بالادستی می‌توان از آن بهره گرفت.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه شهرداری و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: در اداره کل فنی و حرفه ای استان 200 نفر پرسنل و بیش از 50 استاد متخصص در هشت مرکز ثابت و 200 آموزشگاه دارای مجوز در استان دارا هستیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم با بیان اینکه در سال گذشته به 28 هزار نفر آموزش‌های مهارتی ارائه شده است خاطرنشان کرد: رشته‌های کاری این اداره کل ،بسیار زیاد است و دو مرکز آموزش عالی در شهر قم داریم و در تمام زمینه‌ها خصوصا اشتغال و آماده سازی افراد برای ورود به بازار کار فعالیت می‌کنیم.

وی یکی از رویکردهای ویژه این سازمان را توانمندسازی نیروها عنوان کرد و گفت: تفاهم نامه با ادارات مختلف استان منعقد شده و خدمات متنوعی ارائه می‌کنیم.

عطارنیا با اشاره به مجوز این اداره کل برای برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان دولت اذعان کرد: گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای بین‌المللی است و ارزش بالایی دارد و 160 کشور جهان گواهینامه و ترجمه آن را می‌پذیرند.

وی با اشاره به اعتبار ویژه خدمات آموزشی اداره کل فنی و حرفه‌ای بیان کرد: انتظار داریم در شهرداری که مجموعه‌ای بزرگ و توانمند است، با توجه به سطح خدمات نگاه سرمایه‌گذاری به حوزه آموزش داشته باشند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 52527

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52527/ارائه-آموزش-های-مهارتی-28-هزار-قمی-سال-گذشته

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir