کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قائم مقام معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری قم خبر داد:

افزایش برنامه‌های آموزشی برای توانمندسازی کارکنان شهرداری قم

پ , 28 مرداد 1396 ساعت 16:30

قم نیوز: قائم مقام معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری قم از افزایش برنامه‌های آموزشی برای توانمندسازی کارکنان شهرداری خبر داد.


به گزارش قم نیوز، سیدعلی بیگدلی در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری قم و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، با بیان اینکه شهرداری بزرگترین مجموعه خدماتی، اداری و اجرایی در شهر قم است اظهار کرد: در قم عمده خدمات معطوف به خدماتی است که شهرداری به شهروندان ارائه می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری همواره به دنبال ارائه خدمات بهتر به شهروندان است گفت: یکی از مهم‌ترین بخش‌های توانمندسازی کارکنان شهرداری بحث آموزش است و در این راستا حوزه منابع انسانی برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

قائم مقام معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری قم با اشاره به مجموعه‌های آموزشی فعال شهر گفت: در همین راستا تفاهم‌نامه آموزشی با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان خواهیم داشت تا بتوانیم از امکانات این مجموعه در راستای آموزش کارکنان و خانواده آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه خانواده شهرداری قم جمعیتی بالغ بر 16 هزار نفر را شامل می‌شود اظهار کرد: به همین منظور تفاهم‌نامه آموزشی با اداره کل فنی و حرفه‌ای می‌تواند باب همکاری‌ها را باز کرده و خدمات آموزشی دو مجموعه را گسترش دهد.
 انتهای پیام / 137


کد مطلب: 52534

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52534/افزایش-برنامه-های-آموزشی-توانمندسازی-کارکنان-شهرداری-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir