کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شورای شهر قم:

تمام برنامه‌های شهرداری باید با پیوست فرهنگی همراه باشد

خبرگزاری فارس , 2 شهريور 1396 ساعت 2:00

قم نیوز: عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه تمام برنامه‌های شهرداری باید با پیوست فرهنگی همراه باشد گفت: باید به گونه‌ای فعالیت شود که این پیوست نظر رهبر معظم انقلاب و نگاه‌های مجموعه خادمان مردم را تامین کند.



به گزارش قم نیوز، حسن مالکی نژاد ظهر امروز در دومین جلسه رسمی و علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم که به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد و اعضای دوره پنجم شورا در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌هایی که در آینده باید در دستور کار شهرداری قم  قرار گیرد اظهار کرد: در حوزه فرهنگی با توجه به موقعیت ویژه‌ای که شهر قم به عنوان پایگاه فرهنگی جهان تشیع دارد و دغدغه‌های رهبر انقلاب باید نگاه ویژه‌ای داشت.

وی با تاکید بر اینکه تمام برنامه‌های شهرداری باید با پیوست فرهنگی همراه باشد گفت: باید به گونه‌ای فعالیت شود که این پیوست نظر رهبر معظم انقلاب و نگاه‌های مجموعه خادمان مردم را تامین کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم ایجاد فرهنگسراهای اختصاصی خانواده‌، کودک، قرآن، دفاع مقدس و... در قم را ضروری خواند و گفت: ایجاد این فضاهای شرایطی ایجاد می‌کند تا بتوانیم استعدادیابی کرده و ساماندهی جوانان را داشته باشیم.

وی با تاکید بر پیاده سازی عملی رویکردهای فرهنگی در شهر قم اذعان کرد: ایجاد فرهنگسراها موجب شده تا بتوانیم با این اقدام نگاه فرهنگی را عملا در جامعه پیاده کنیم و مردم نیز نتیجه فعالیت مدیران شهر را به عینه ببینند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 52718

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52718/تمام-برنامه-های-شهرداری-باید-پیوست-فرهنگی-همراه-باشد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir