کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس دانشگاه ادیان و مذاهب:

گفت‌وگوی ادیان به جای نشست‌های تشریفاتی باید با کار رسانه ای تقویت شود

خبرگزاری فارس , 4 شهريور 1396 ساعت 21:28

قم نیوز: رئيس دانشگاه ادیان و مذاهب ضمن انتقاد از نشست‌های تشریفاتی گفت‌وگوی ادیان بر ضرورت انجام فعالیت‌های رسانه ای برای تقویت فرهنگ گفت‌وگو در جهان تاکید کرد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن نواب در جمع اعضای شورای جهانی کلیساها از تشریفاتی بودن گفت‌وگوهای میان ادیان و مذاهب در جهان انتقاد کرد و افزود: متاسفانه این گفت‌وگوها تنها در سطح مقامات و تشریفاتی برگزار می‌شود و تبلیغات رسانه ای و خبری خوبی درباره آن نیز انجام نمی‌گیرد تا مردم جهان از آن آگاه شده و به این رویکرد توجه کنند.

نواب همچنین با اشاره به جریان تروریسم در جهان افزود: این در حالی است که تروریست‌ها با پخش آثار ویدیویی به تبلیغ فعالیت‌های خود و جذب جوانان می‌پردازند.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب برهه زمانی کنونی را اوج فعالیت‌های تروریستی در جهان دانست و این وقایع را نشانه آغاز سرنگونی فواره بلند تروریسم خواند.

گفتنی است اعضای شورای جهانی کلیساها برای شرکت در نهمین دور گفت‌وگوی دینی ایران و شورای جهانی کلیساها به ایران آمده بودند که شامگاه سه‌شنبه 31 مرداد با صدور بیانیه ای در تهران، به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 52815

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52815/گفت-وگوی-ادیان-جای-نشست-های-تشریفاتی-باید-کار-رسانه-تقویت-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir