کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعالیت‌های آمران به معروف متناسب با شرایط فرهنگی هر شهر صورت گیرد

خبرگزاری فارس , 16 اسفند 1390 ساعت 9:27

قم نیوز: رییس پلیس اطلاعات و امنیت استان قم گفت: برنامه‌ریزی به منظور امر به معروف و نهی از منکر در هر منطقه باید با ‌توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی همان شهر صورت گیرد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام غلام‌حیدر حیدری در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم و در جمع آمران به معروف حوزوی اظهار کرد: حوزه‌های علمیه و آمران به معروف ارتباط بسیار خوب و منسجمی با یکدیگر دارند.

وی افزود: فعالیت این افراد تاثیر بسیار زیادی داشته و اکنون فضای شهر قم به گونه‌ای است که ناهنجاری‌ها توان رشد در آن را ندارند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت استان قم با تاکید بر حمایت از آمران به معروف و نیروهای انتظامی در این زمینه گفت: اقتدار و اطمینان خاطر برای حمایت از آمران به معروف امری ضروری است.

وی فضای هر شهر را متفاوت با دیگر مناطق کشور دانست و تاکید کرد: به همین دلیل برنامه‌ریزی به منظور گسترش امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از منکرات در هر شهر باید متناسب با شرایط فرهنگی و اجتماعی همان مناطق صورت گیرد.

حیدری ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت‌هایی که اهمیت زیادی دارد، انسجام در زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سراسر کشور است که باید مورد توجه مسوولین قرار گیرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 5337

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/5337/فعالیت-های-آمران-معروف-متناسب-شرایط-فرهنگی-شهر-صورت-گیرد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir