کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون شهردار قم تاکید کرد:

لزوم اقدام اجرایی برای افزایش ایمنی موتورسواران در شهر قم

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 29 شهريور 1396 ساعت 14:45

قم نیوز: معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم بر لزوم اقدام اجرایی برای افزایش ایمنی موتورسواران در شهر قم تاکید کرد.


به گزارش قم نیوز سید امیر سامع در نشست مشترک مدیران شهری و مسوولان نیروی انتظامی استان قم، با بیان اینکه با هماهنگی مناسبی که بین شهرداری و نیروی انتظامی وجود دارد بسیاری از مشکلات حل شده است اظهار کرد: راز این موفقیت در امور شهری هماهنگی و نگاه ویژه شهردار قم و فرمانده انتظامی استان به مساله همکاری مشترک است.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی عید غدیر تصریح کرد: با تعامل و همکاری مشترک توانستیم در این مناسبت بسیار خوب عمل کنیم و مشکل خاصی نداشته باشیم.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم با اشاره به فرارسیدن ایام محرم گفت: نیاز است در این ایام هماهنگی بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به وضعیت موتورسیکلت سواران در شهر قم خاطرنشان کرد: علاوه بر اقدامات اطلاع رسانی برای تامین ایمنی موتورسواران برخی اقدامات اجرایی نیز در شهر ضروری است.

سامع با اشاره به بحث پارکینگ موتورسواران در شهر قم بیان کرد: ساماندهی وانت‌بارهای میوه فروش نیز تا حدود زیادی جلو رفته و باید پیگیری شود.
انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 53852

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/53852/لزوم-اقدام-اجرایی-افزایش-ایمنی-موتورسواران-شهر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir