کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی به مناسبت تدفین شهدا در مدارس علمیه:

حوزه علميه در ايثار و فداكاري گوي سبقت را ربوده است/ شهدا امنيت و آرامش را به ايران اسلامي هديه كردند

خبرگزاری فارس , 20 مهر 1396 ساعت 12:30

قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه گفت: اميد داريم حوزه‌هاي علميه كه در ايثار و فداكاري در راه دين و اسلام گوي سبقت ربوده و خود گلخانه‌اي عطرآگين از عطر شهادت و ايثار است با رایحه معنوی و دل انگیز و پر خير و بركت اين شهيدان عزيز بيش از پيش منشأ خير گردد.



به گزارش قم نیوز در پیام آیت الله علیرضا اعرافی به مناسبت تدفین شهدای گمنام در مدرسه علمیه معصومیه قم آمده است: سلام و درود بی پایان الهی بر مردان و رزمندگان بی نام ونشان این مرز پرگهر، که نام و نشان خویش را نثار کردند و سربلندی آفریدند. سلام بر دلیر مردان خداجویی که با نثار جان، امنیت و آرامش را به میهن عزیز ایران اسلامی هدیه کردند.
در ادامه این پیام تصریح شده است: اینک در ایام عاشورایی و شهادت آل الله(علیهم السلام)، که شمیم جانفزای ایثار و فداکاری، شهادت و جانبازی فضای میهن اسلامی را معطر کرده است، شاهد حضور پر خیر و برکت پیکر نورانی شهدای گمنام در میان سربازان با اخلاص امام زمان (عج)، طلاب و روحانیون ارجمند حوزه علمیه قم هستیم و یقین داریم چنانکه رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) فرمودند: «پیکر مطهر و معطر شهیدان هرکجا آرام گیرد، یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند.»
در این پیام تصریح شده است: امید داریم حوزه‌های علمیه که در ایثار و فداکاری در راه دین و اسلام گوی سبقت ربوده و خود گلخانه‌ای عطرآگین از عطر شهادت و ایثار است با رایحه معنوی و دل انگیز و پر خیر و برکت این شهیدان عزیز بیش از پیش منشأ خیر گردد.
در پایان این پیام خاطرنشان شده است: از همه مسئولان و دست اندرکاران و طلاب و اساتید مکرم مدرسه مبارکه معصومیه در راستای پاسداشت فرهنگ جهاد و شهادت صمیمانه سپاسگزارم.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 54753

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/54753/حوزه-علميه-ايثار-فداكاري-گوي-سبقت-ربوده-شهدا-امنيت-آرامش-ايران-اسلامي-هديه-كردند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir