کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از 23 اسفندماه انجام می شود؛

اجرای مرحله دهم طرح والعادیات

21 اسفند 1390 ساعت 16:37

قم نیوز: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از اجرای مرحله دهم طرح والعادیات خبر داد.


به گزارش قم نیوز، سرهنگ منوچهر طالبی ظهر امروز اظهار داشت: از آنجا که در 9 مرحله قبل طرح والعادیات نتایج خوبی بدست آوردیم و مردم نیز همکاری خوبی داشتند، مرحله دهم آن نیز از 23 اسفند ماه به اجرا در می آید.

وی افزود: این طرح با هدف جمع آوری معتادین کارتن خواب، مبتلایان به ایدز و هپاتیت و معتادین ولگرد انجام می شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم اذعان داشت: پس از دستگیری، این افراد به کمپ های اجباری ترک اعتیاد منتقل می شوند و حداقل تا پایان اردیبهشت ماه از آن ها نگهداری می شود.

وی گفت: این طرح تا بعد از تعطیلات نوروز نیز ادامه خواهد داشت.

طالبی خاطرنشان کرد: به علت زیارتی بودن و چند راهه بودن شهر مقدس قم شرایط برای آمدن معتادان به قم فراهم است؛ لذا افراد سرگردان با سوءاستفاده از این موقعیت به این شهر آمده و با اخاذی و سرقت اقدام به تهیه مواد مخدر می کنند.

وی عنوان کرد: با اقدامات گسترده انتظامی و همکاری نیروی قضایی در استان قم قاچاقچیان مواد مخدر دیگر جرات تحویل مواد در قم را ندارند و بیشتر در شهر‌های تهران، کاشان و دلیجان تحویل مواد انجام می‌شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم تصریح کرد:‌ در استان قم با همکاری سیستم قضایی با متخلفین مواد مخدر به شدت  برخورد می شود و به قاچاقچیان کلان مواد مخدر به هیچ عنوان مرخصی داده نمی‌شود؛ به همین دلیل قاچاقچیان مواد مخدر دیگر جرات تحویل مواد در قم را ندارند و بیشتر در شهر‌های تهران، کاشان و دلیجان تحویل مواد انجام می‌شود.

انتهای پیام/105


کد مطلب: 5509

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/5509/اجرای-مرحله-دهم-طرح-والعادیات

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir